Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 I det siste har jeg også drømt at jeg har sittet på KG og skrevet innlegg. Da tar vel KG litt vel mye av tiden min, eller?
Gjest LoisLane Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 And what else is new...? Skal vi starte avvenning, Green Sky?
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Du, jeg så nettopp at du var fra Helvete. Skal ejg fortelle deg en ting, vennen? Helvete ble nedlagt for flere år siden.
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg savner varmen og de ville festene fra Helvete. Selv om hjemstedet mitt er nedlagt, savner jeg det like fult.
Wonderwoman Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 jeg drømte at laptopen min ble knust av Burt Reynolds , og at jeg gråt som om hjertet skulle briste Mulig jeg bør prøve å tilbringe LITT mindre tid på nett?...
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Du er ikke den eneste. I natt drømte jeg at jeg kysset dere alle så ømt og varmt
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg må si jeg er... lettere sjokkert...?
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 Åssen da? Trodde det skulle en del til for å sjokkere deg, så du kan godt si at nå sjokkerte du meg.
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Hva må jeg gjøre for å sjokkere deg, da?
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Superlammet: Slapp av, jeg kysset ikke deg ømt i natt! Jeg tar ikke hvem som helst, heller Du er jo mann!
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 Hva må jeg gjøre for å sjokkere deg, da? ← Jeg kan komme med et par forslag.....
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 Superlammet: Slapp av, jeg kysset ikke deg ømt i natt! Jeg tar ikke hvem som helst, heller Du er jo mann! ← Nåh.. hadde du sett meg hadde du nok revurdert det!
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2005 #17 Skrevet 7. oktober 2005 *bilder i hodet av Skauta og Superlammet som kliner*
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 *bilder i hodet av Skauta og Superlammet som kliner* ← By the death of god, woman! Ikke en gang over mitt lik...
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg ville tippe en mørk stil, langt mørkt hår. En dragelignende tattoo på høyrearmen, mørke øyne, piercing i venstre øyenbryn og litt skjeggvekst om du ønsker det. Dette er så klart bare gjetting fra min side, det er slik jeg ser deg for meg iallfall. til damene som leser dette, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå