Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mangen har truffet noen der og blitt kjærester ?

Anonymkode: ac70c...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller har noen her det mente jeg? 

Skrevet

Hvis du er gutt ville jeg ikke giddet. 80% av brukerne er menn. Altså 4 mannlige brukere per kvinne. 

Oppsøk heller steder der kvinner er. Aktiviteter, kurs, frivillig arbeid, politikk osv. 

Anonymkode: 9f0c4...fb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er gutt ville jeg ikke giddet. 80% av brukerne er menn. Altså 4 mannlige brukere per kvinne. 

Oppsøk heller steder der kvinner er. Aktiviteter, kurs, frivillig arbeid, politikk osv. 

Er jente

Skrevet

Jeg traff kjæresten min der, vært sammen i fem år og har 2 barn sammen. Så det går an. Men man må finne de som ikke bare er ute etter 6. med andre ord, nålen i høystakken. 

Anonymkode: c2d0e...dd7

Skrevet

Fant samboeren min der, sammen i 5 år, forlovet oss i fjor, og samboere i 4 år. ❤️ 

Har også to vennepar som møtte hverandre på tinder, ene paret er gift, og de andre er samboere. :)

Anonymkode: 422a1...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er jente

Da har du statistisk sett gode sjangser. Må grave i en del kull da :)

Skrevet

Jeg har truffet én derfra, og ble kjæreste med han. 

Anonymkode: 0f61d...2b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis det er sånn man skal tenke så burde heller ikke damer gidde siden 9 av 10 menn der bare er ute etter sex ikke forhold. Men man kommer ikke noen vei uten tolmodighet og å prøve hvertfall, og det gjelder menn også! 

Anonymkode: 0f61d...2b2

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant min på Tinder. Kjenner mange andre som har truffet hverandre der og, så det er ikke umulig. Men litt som å lete etter nåla i høystaken, det er det jo. Jeg snappet opp han her dagen etter at han hadde registrert seg – så en stor porsjon flaks skal man kanskje ha også. 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...