AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg dater en fyr nå som har vekket interesse, vi har truffet hverandre 7-8 ganger nå og har det hyggelig og moro sammen, men ingen av oss er chat og sende melding personer, så det er ikke mye kommunikasjon imellom dates. Jeg har en flørtete humor og svarer ofte med en litt flørtende melding, men han flørter ikke tilbake på meldinger. Siden jeg liker han så savner jeg litt flørtende meldinger imellom treffene våres, det går ofte litt tid imellom også pga livssituasjoner. Tør han ikke flørte eller ha seksuell tone på meldinger fordi han er seriøs med meg? eller er han bare kjedelig på den måten? Selv om jeg starter så tar han den ikke videre heller 😅 Er jo fint på en måte, men jeg håper det bare er midlertidig fra hans side at han passer på hva slags inntrykk han gir. Har noen av dere andre kvinner her menn som bare aldri flørter over meldinger? eller er det håp? Anonymkode: 1ba8d...276
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Høres ut som en fyr som ikke er så veldig interessert i deg utover å treffe deg iblandt spør du meg Anonymkode: 76d27...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som en fyr som ikke er så veldig interessert i deg utover å treffe deg iblandt spør du meg Anonymkode: 76d27...7f2 Ja, det kan godt være det. Men pleier ikke slike typer like å flørte uansett? Ofte er det jo dem som sender mest seksuelle meldinger? Kjedelig at jeg ikke får det engang for jeg synes det er gøy, med noen man liker vel å merke. Han her virker mer kosete og søt liksom, men utseendemessig trodde jeg han skulle være mer rå men viser seg å være pus. Får se om det blir mer råskap og flørt etterhvert. Å bli kjæreste og drømme om fremtid sammen er ikke min greie uansett, da jeg er for glad i min egen frihet og livet som det er nå. Anonymkode: 1ba8d...276
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Skriftlig kommunikasjon er vanskelig for mange, og hvis han ikke følger opp dine forsøk, så er du enten ikke tydelig nok, eller så ligger det bare ikke for ham. Anonymkode: 1ccf6...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå