Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har bursdag i neste uke, og har som vanlig ingen ønsker. Han kjøper alltid det han trenger når han trenger det, så det er utrolig vanskelig å kjøpe gave til han. Prøver hardt å følge med gjennom året på om nevner noe han har lyst på til seg selv i en bisetning, men i år har jeg ikke hørt at han har sagt noe som helst. 

Jeg vurderer å kjøpe en airfryer, da han sa for ikke så lenge siden at det var noe han kunne tenkt seg. Spørsmålet mitt er om dette er innafor? Føler i utgangspunktet at bursdagsgaver bør være personlig, og ikke noe som egentlig blir til oss begge. Har ingen behov for airfryer selv, men blir jo helt sikkert å bruke den jeg også hvis jeg kjøper en i bursdagsgave til han.. Hva tenker kvinneguiden om dette? 

Anonymkode: 30915...18d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg har ønsket meg kjøkken ting tidligere å blitt kjempe glad for de gavene, det var noe jeg faktisk ønsket meg, men syntes var litt unødvendig dyrt🙈😅 I utgangspunktet så ville jeg sakt styr unna den type ting med mindre du vet at det er noe han ønsker seg veldig. 

Skrevet

Hvorfor ikke? Om det er det han har sagt at han ønsker det/vil ha, så syns jeg du kan gå for det. 

Anonymkode: 13742...2e0

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Om det er under 1-2 år så overrask han med en blowjob. Det er det han ønsker seg. Over 2 år enten kjøp han noen han liker da blowjobs fra deg ikke er spennende lengre. Evt ta på han bind foran øynene og la en venninne suge han. Så fjerner du øyenbindet midtveis. 

Dette er fasiten.

Anonymkode: be0d4...a75

Skrevet
Ominous skrev (4 minutter siden):

Jeg har ønsket meg kjøkken ting tidligere å blitt kjempe glad for de gavene, det var noe jeg faktisk ønsket meg, men syntes var litt unødvendig dyrt🙈😅 I utgangspunktet så ville jeg sakt styr unna den type ting med mindre du vet at det er noe han ønsker seg veldig. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke? Om det er det han har sagt at han ønsker det/vil ha, så syns jeg du kan gå for det. 

Anonymkode: 13742...2e0

Takk for svar. Han har sagt at han vil ha det, og kompisene skryter veldig av sine airfryere. Det er ett av få kjøkkenredskaper jeg vet han vil sette mer pris på enn meg. Er likevel ikke HELT skråsikker på at han faktisk blir ordentlig glad for den, selv om han sier han blir glad uansett hva jeg kjøper. Tipper han har tenkt at airfryer er noe vi blir å kjøpe sammen. 

Det plager meg at dette skal være så vanskelig :bond:  Er normalt sett ganske god på å finne gaver, og elsker å kjøpe ting jeg vet mottakeren blir glad for. Julegaven hans er mer personlig, og han får en julekalender han kommer til å like. Kanskje jeg må slutte å kverne sånn på dette, og bare kjøpe den. Men da må jeg finne på en eller annen liten ting i tillegg, som er mer personlig. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge har dere vært sammen? Om det er under 1-2 år så overrask han med en blowjob. Det er det han ønsker seg. Over 2 år enten kjøp han noen han liker da blowjobs fra deg ikke er spennende lengre. Evt ta på han bind foran øynene og la en venninne suge han. Så fjerner du øyenbindet midtveis. 

Dette er fasiten.

Anonymkode: be0d4...a75

Godt forsøk. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Da kjøper du airfryer da☺️ Hvis du fortsatt er usikker kan du jo vri hjernen om det kunne finnes noe personlig du kunne gitt i tillegg som ikke koster så mye?  En gest? En opplevelse eller noe morsomt? 

Skrevet

Elsker min Cosori og bruker den nesten daglig. Men hadde blitt drit skuffa hvis jeg fikk den i bursdagsgave av mannen.

Anonymkode: 96275...701

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Da kjøper du airfryer da☺️ Hvis du fortsatt er usikker kan du jo vri hjernen om det kunne finnes noe personlig du kunne gitt i tillegg som ikke koster så mye?  En gest? En opplevelse eller noe morsomt? 

Takk for svar, tenker litt i samme baner.

Kan forøvrig nevne at han er avholds, ikke leser bøker, vi bor på et sted der det er få muligheter for opplevelsesgaver, reisegave blir for dyrt av samme årsak, han bruker ikke smykker/klokke/belter, supportergaver er utelukket da vi holder med forskjellige lag, parfyme har han, han har nylig kjøpt seg 3 par nye sko, han har sikkert 15 jakker, masse luer/hansker/skjerf, og alt han trenger av jakt-/fiske/-turutstyr. Kunne sikkert kjøpt han noen kule skins på et dataspill han bruker en del tid på, men DA tenker jeg faktisk at airfryer er bedre :fnise: 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker min Cosori og bruker den nesten daglig. Men hadde blitt drit skuffa hvis jeg fikk den i bursdagsgave av mannen.

Anonymkode: 96275...701

Er dette jeg er redd for, men jeg er rett og slett helt tom for andre idéer. Har vridd hjernen over dette i ukesvis allerede... 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hva med noen andre typer spill? 🤷‍♀️ Jeg kjøpte abonnement på Pondus ett år og det har vert en kjempe hitt hos min mann😅🤷‍♀️ 

Skrevet

jeg tenker airfryer kanskje er mer juleønske? 

spiller han eller noe kan du jo kjøpe noe der 😊

Anonymkode: c4f57...44a

Skrevet

Jeg fikk armatur til badekaret til min 30årsdag. Ble kjempe glad! Tenker det er jo det at han har hørt etter og ønsker å gi meg noe han vet jeg vil ha. Vi bor sammen så det er jo egentlig til begge. Men hva så, jeg ville jo ha det og nå slipper jeg å tenke mer på det. Han kjøpte den typen jeg ville ha også 😊 

Anonymkode: 86ef4...3e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...