AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg er en produktiv dame som har som hobby å redigere og legge ut videoer på You Tube. (Som forøvrig ikke er noen stor kanal med hensyn til popularitet) Men materielet er viktig for meg og jeg lagrer det meste. Maskinen min er nå godt som full og jeg har så smått begynt å flytte mer over til ekstern harddisk slik at jeg fikk frigjort litt plass på min pc slik at det gikk an å jobbe litt mer på den. Jeg har foretatt noen foreslåtte sletting av informasjonskapsler f.eks. også. Midt inne i alt dette så har windows klaget på at de ikke har plass til å komme med de neste oppdateringer, noe jeg hadde håpet jeg ikke trengte å gjøre noe med på ennå. Nå fant jeg ut at jeg måtte flytte noen filer over fra min pc til den eksterne harddisken igjen pga at jeg skulle lage et nytt prosjekt. Men nå ser det ut til at ting krasjer helt! Forsøkte å Kopiere noen filer fra pc og flytte de til ekstern harddisk. Planen var å finne ut om jeg hadde klart det først og så slette disse filene fra pc - en etterpå. Når jeg så forsøker å gå til ekstern harddisk for å gå igjennom filer så får jeg feilmelding. Får heller ikke åpnet mange filer på pcen (Bilder/ videoer). Får feilmelding om at jeg må gå til forskjellige shop-er. Fikk også beskjed om å "installere programmet på nytt". Hvilket program - hva gjør jeg? Bunner det hele i at jeg ikke har fått mottatt de siste oppdateringer fra Windows? Som dere kanskje skjønner så er dette noe jeg ikke er så stødig i. Anonymkode: 03b06...c98
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en produktiv dame som har som hobby å redigere og legge ut videoer på You Tube. (Som forøvrig ikke er noen stor kanal med hensyn til popularitet) Men materielet er viktig for meg og jeg lagrer det meste. Maskinen min er nå godt som full og jeg har så smått begynt å flytte mer over til ekstern harddisk slik at jeg fikk frigjort litt plass på min pc slik at det gikk an å jobbe litt mer på den. Jeg har foretatt noen foreslåtte sletting av informasjonskapsler f.eks. også. Midt inne i alt dette så har windows klaget på at de ikke har plass til å komme med de neste oppdateringer, noe jeg hadde håpet jeg ikke trengte å gjøre noe med på ennå. Nå fant jeg ut at jeg måtte flytte noen filer over fra min pc til den eksterne harddisken igjen pga at jeg skulle lage et nytt prosjekt. Men nå ser det ut til at ting krasjer helt! Forsøkte å Kopiere noen filer fra pc og flytte de til ekstern harddisk. Planen var å finne ut om jeg hadde klart det først og så slette disse filene fra pc - en etterpå. Når jeg så forsøker å gå til ekstern harddisk for å gå igjennom filer så får jeg feilmelding. Får heller ikke åpnet mange filer på pcen (Bilder/ videoer). Får feilmelding om at jeg må gå til forskjellige shop-er. Fikk også beskjed om å "installere programmet på nytt". Hvilket program - hva gjør jeg? Bunner det hele i at jeg ikke har fått mottatt de siste oppdateringer fra Windows? Som dere kanskje skjønner så er dette noe jeg ikke er så stødig i. Anonymkode: 03b06...c98 En av beskjedene jeg får er å "gå til window store". (Ikke "shop" unnskyld LOL). Anonymkode: 03b06...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå