Gå til innhold

Nordic choice hotell i Oslo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som anbefaler noe nordic choice hotell i Oslo? Og vet hvordan prisene er på måltidene de serverer? Frokost, fika og kveldsmat

Skrevet

Frokost er jo inkludert i overnattingen, så den koster ingenting - men på Xpress-hotellene er det ikke frokost, der kjøper du noe som kan tas med i hånda eller spise i resepsjonen.

Gabels hus, Savoy og Folketeateret har fika (vafler som du steker selv) og kveldsmat (også varm mat, suppe eller gryte) inkludert i prisen, så "gratis". Pleier ofte å bo på ett av de overnevnte om jeg ikke har så mye penger, da synes jeg at jeg får mye for pengene.

Anonymkode: 4057a...573

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Frokost er jo inkludert i overnattingen, så den koster ingenting - men på Xpress-hotellene er det ikke frokost, der kjøper du noe som kan tas med i hånda eller spise i resepsjonen.

Gabels hus, Savoy og Folketeateret har fika (vafler som du steker selv) og kveldsmat (også varm mat, suppe eller gryte) inkludert i prisen, så "gratis". Pleier ofte å bo på ett av de overnevnte om jeg ikke har så mye penger, da synes jeg at jeg får mye for pengene.

Anonymkode: 4057a...573

Det høres jo gull ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...