Squirtle Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Noen som anbefaler noe nordic choice hotell i Oslo? Og vet hvordan prisene er på måltidene de serverer? Frokost, fika og kveldsmat
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Frokost er jo inkludert i overnattingen, så den koster ingenting - men på Xpress-hotellene er det ikke frokost, der kjøper du noe som kan tas med i hånda eller spise i resepsjonen. Gabels hus, Savoy og Folketeateret har fika (vafler som du steker selv) og kveldsmat (også varm mat, suppe eller gryte) inkludert i prisen, så "gratis". Pleier ofte å bo på ett av de overnevnte om jeg ikke har så mye penger, da synes jeg at jeg får mye for pengene. Anonymkode: 4057a...573 1
Squirtle Skrevet 11. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Frokost er jo inkludert i overnattingen, så den koster ingenting - men på Xpress-hotellene er det ikke frokost, der kjøper du noe som kan tas med i hånda eller spise i resepsjonen. Gabels hus, Savoy og Folketeateret har fika (vafler som du steker selv) og kveldsmat (også varm mat, suppe eller gryte) inkludert i prisen, så "gratis". Pleier ofte å bo på ett av de overnevnte om jeg ikke har så mye penger, da synes jeg at jeg får mye for pengene. Anonymkode: 4057a...573 Det høres jo gull ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå