AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Min datter på snart 12 år trenger en vinterjakke. Hvilken vinterjakke anbefaler dere? Takk for svar☺️ Anonymkode: 31e43...2d9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Vår 11 år gamle jente har didriksons parkas (mener den heter sassen) for 2 år på rad. Vært veldig fornøyd med den (så fornøyd at hun insisterte på helt lik i neste størrelse😉). Minste på 8 har også didriksons, hun har den som heter jamila. Virker veldig god den og Anonymkode: fffea...d81 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vår 11 år gamle jente har didriksons parkas (mener den heter sassen) for 2 år på rad. Vært veldig fornøyd med den (så fornøyd at hun insisterte på helt lik i neste størrelse😉). Minste på 8 har også didriksons, hun har den som heter jamila. Virker veldig god den og Anonymkode: fffea...d81 Takk for tips ☺️ Anonymkode: 31e43...2d9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Jeg har nettopp kjøpt den som heter Reflex Narvik - den skal visst være bra 😊 Til gutt på 4 år. Ellers har vi vært veldig fornøyde med klær fra Didrikssons og Reima. Anonymkode: dc611...f87
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 De siste årene har jeg kjøpt vinterklær fra Stormberg, og er veldig fornøyd med det. Akkurat nå er det tilbud også. Anonymkode: 711cf...001
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Har en 12-åring og vinterjakke er ikke lenger bare en jakke. Hun trenger en lett jakke for å trene i (og siden hun trener 4 kvelder i uka med den er den nok ikke like gøy å ha på skolen - bruker en Craftjakke med klubbmerker), så er hun i alderen hvor hun herjer mye i snøen fortsatt og kjører slalåm, skøyter, så da trenger hun en alpinjakke med strikk nederst. Den er ikke innkjøpt enda. Den gamle tynne boblejakka røyk lett av å bli påkjørt liggende på skøyter enda. Til sist fikk hun en billigere lang kåpejakke fra New Yorker til dager uten aktivitet, men for å holde seg varm. Så til TS, tenk hva jakken skal brukes til, om den skal være lett, om den skal tåle litt vått vær, om den skal herjes i. Min prøvde Didriksons Parkas i fjor og syntes den ble for lang til å herje i snøen med, f.eks. Alpinjakkene er dyrere, litt tyngre og tåler mer vått vær. Anonymkode: 8a5f2...483
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min datter på snart 12 år trenger en vinterjakke. Hvilken vinterjakke anbefaler dere? Takk for svar☺️ Anonymkode: 31e43...2d9 Tweentyfour de tykke anorakkene eller dunjakkene. Helly Hansen, didrikson osv. Anonymkode: 6797d...adc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Didrikson😊 Anonymkode: 82a1b...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå