Gå til innhold

Tips til vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart 12 år trenger en vinterjakke. Hvilken vinterjakke anbefaler dere? 

Takk for svar☺️

Anonymkode: 31e43...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår 11 år gamle jente har didriksons parkas (mener den heter sassen) for 2 år på rad. Vært veldig fornøyd med den (så fornøyd at hun insisterte på helt lik i neste størrelse😉). Minste på 8 har også didriksons, hun har den som heter jamila. Virker veldig god den og

Anonymkode: fffea...d81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vår 11 år gamle jente har didriksons parkas (mener den heter sassen) for 2 år på rad. Vært veldig fornøyd med den (så fornøyd at hun insisterte på helt lik i neste størrelse😉). Minste på 8 har også didriksons, hun har den som heter jamila. Virker veldig god den og

Anonymkode: fffea...d81

Takk for tips ☺️

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt den som heter Reflex Narvik - den skal visst være bra 😊 Til gutt på 4 år.

Ellers har vi vært veldig fornøyde med klær fra Didrikssons og Reima.

Anonymkode: dc611...f87

Skrevet

De siste årene har jeg kjøpt vinterklær fra Stormberg, og er veldig fornøyd med det. Akkurat nå er det tilbud også.

Anonymkode: 711cf...001

Skrevet

Har en 12-åring og vinterjakke er ikke lenger bare en jakke.  Hun trenger en lett jakke for å trene i (og siden hun trener 4 kvelder i uka med den er den nok ikke like gøy å ha på skolen - bruker en Craftjakke med klubbmerker), så er hun i alderen hvor hun herjer mye i snøen fortsatt og kjører slalåm, skøyter, så da trenger hun en alpinjakke med strikk nederst. Den er ikke innkjøpt enda. Den gamle tynne boblejakka røyk lett av å bli påkjørt liggende på skøyter enda.  Til sist fikk hun en billigere lang kåpejakke fra New Yorker til dager uten aktivitet, men for å holde seg varm.

Så til TS, tenk hva jakken skal brukes til, om den skal være lett, om den skal tåle litt vått vær, om den skal herjes i.  Min prøvde Didriksons Parkas i fjor og syntes den ble for lang til å herje i snøen med, f.eks.  Alpinjakkene er dyrere, litt tyngre og tåler mer vått vær. 

Anonymkode: 8a5f2...483

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Min datter på snart 12 år trenger en vinterjakke. Hvilken vinterjakke anbefaler dere? 

Takk for svar☺️

Tweentyfour de tykke anorakkene eller dunjakkene. Helly Hansen, didrikson osv.

Anonymkode: 6797d...adc

Skrevet

Didrikson😊

Anonymkode: 82a1b...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...