Gå til innhold

Stønning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil være anonym. Men er 15. Skal forhåpligvis flytte på hybel neste år for klarer bare ikke være her. Det jeg lurer på er at moren min ikke vil ta hensyn til meg når jeg sier at jeg hører de godt. Det er høy stønning. Å det er da hun og kjæresten. Vil ikke si stefar for liker han ikke. Men jeg må høre på høy musikk på øret når de begynner. Eller være hos venninna mi helst. Det jeg har sagt til mamma er hvorfor de må gjøre det så jeg hører det. Ikke tørt å ha venninner på overnatting siden 2019. Hun sier, at jeg MÅ tåle det. Er det riktig at det skal være sånn?? Å jeg føler at hun kunne skjerpa seg hvertfall den lille tiden som er igjen til jeg flytter på hybel. Har jeg rett eller hu?

Anonymkode: 8be3b...33a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en egoistisk mor. Det er fullstendig uakseptabelt at du skal høre din mor ha sex. Snakk med helsesøster eller læreren din nå!

Anonymkode: a821c...430

• Liker 24
Skrevet

Huff, så respektløst. Jeg hadde aldri i verden hatt meg så datteren min hørte det, verken med hennes far eller noen andre...

• Liker 9
Skrevet

Dette er jo så respektløst av moren din!

Jeg er mamma og godt voksen, men klarer nesten ikke å ha sex når sønnen min er i leiligheten om kvelden.

Vi lager ikke en lyd og prøver å ikke få sengen til å knirke.

Moren din er egoistisk og hensynsløs og jeg synes hun burde forstå at disse sexlydene er ubehagelig for deg!

Kanskje du skal vise henne svarene du har fått her inne, slik at hun forstår at det ikke er normal oppførsel å holde på sånn!

Anonymkode: 558df...813

• Liker 4
Skrevet

Herregud, det der er helt uhørt. I hvert fall når du har sagt i fra! 

Jeg støtter tanken om å snakke med helsesøster, som igjen kan gi moren din beskjed. 

Anonymkode: 61f14...d8a

• Liker 4
Skrevet

Uff. Føler med deg ts. Dette er flaut og moren din eier tydeligvis ikke skam..

Anonymkode: 9c9f0...18a

• Liker 5
Skrevet

Vi prøver så godt vi kan å ta hensyn til dattera vår, men vi trenger å ha intimiteten i forholdet. Huset er lytt og vi er så stille vi kan, men ho lager ganske stor ståhei rundt det. Noe som gjør ting ganske anspent til tider...

Anonymkode: 16825...c60

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi prøver så godt vi kan å ta hensyn til dattera vår, men vi trenger å ha intimiteten i forholdet. Huset er lytt og vi er så stille vi kan, men ho lager ganske stor ståhei rundt det. Noe som gjør ting ganske anspent til tider...

Og det synes du er rart, eller???

Edit fordi jeg MÅ legge til: Du skal ikke "prøve så godt du kan" å ta hensyn til dattera di, du SKAL ta hensyn til dattera di! 

Endret av Teatrica
  • Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er mulig å ta seg en kjappis når barna er ute av huset.

Man kan også ta seg en kjappis i boden, kjelleren, garasjen eller klare å ha sex lydløst etter at barna har sovnet.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du tar helt feil. Det dere trenger er barn som har det greit hjemme.
Om det ikke lar seg kombinere, så er det dere som får tilpasse dere, ikke barnet.

Voksne mennesker kan ha sex hvor som helst. I bilen, på dass, ute i skogen. Et barn kan ikke velge seg bort fra hjemmet sitt. 

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Herregud så pinlig. Skjerp dere.

Anonymkode: 4ded5...2c1

• Liker 6
Skrevet

I alle dager, man hører om at tenåringer er «vanskelige», men her er ungdommen som har mest vett. Ikke rart jenta lengter til hybeltilværelsen. Uanstendig og uhørt! Dette skulle du ha sluppet, ts. 💜

Anonymkode: 6f55b...a54

• Liker 8
Skrevet

Og med det samme, ts, du trenger ikke kalle ham stefar. En skikkelig farsfigur ville først og fremst sørget for at (ste)dattera hadde et hyggelig hjem skjermet for høylytt sexstønning. Samboer til mor, er vel betegnelsen å bruke på ham.

Anonymkode: 6f55b...a54

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Herregud så egoistisk og kvalm du er. Selvfølgelig skal ikke barn høre moren sin stønne seg inn i en orgasme. Bare æsj! 

Trenger å ha intimiteten ved å knulle når ungen er våken? Man ofrer seg faktisk litt for barna sine. 

Anonymkode: ea22d...0e3

• Liker 4
Skrevet

Oppegående voksne har da vel ikke sex så barna hører det

Skrevet

Minner meg om når jeg var på overnatting hos ei venninne, vi var flere jenter der. Om morgenen hørte vi mammaen og stefaren ha seg med døra ÅPEN. Venninna som bodde der brydde seg ikke og det var liksom «normalen» for henne, vi andre var mer eller mindre skrekkslaget.

Anonymkode: fb711...c8d

Skrevet

Jeg hørte min mor og hennes kjæreste en gang når jeg var rundt 11 år gammel, har også ferska de I akten. Det gjorde at jeg sluttet å sove på natta hjemme, måtte sove på dagtid. Flyttet også for en periode til min far, som jeg i utgangspunktet hadde dårlig kontakt med. 

Jeg hadde de samme følelsene som deg ts, og syntes det ikke er greit idag heller som voksen. Støtter forslaget om å vise denne tråden til din mor og/eller kontakte helsesykepleier på din skole. Tenker for meg selv hvertfall så hadde jeg blitt så enormt skamfull om en annen voksen person tok opp dette med meg! 

Anonymkode: 04c38...6fb

• Liker 2
Skrevet

Det kan da vel ikke være noe galt i at 2 voksne er glade i hverandre. 

Anonymkode: cb1f0...98f

• Liker 1
Skrevet

Så sarte sjeler det  var her da. Når skal man liksom ha sex da? Har fersket mamma og pappa flere ganger. Ikke fått noen traumer enda. Ungene har hørt oss også, selv om vi har prøvd å være stille.

Anonymkode: f7797...f7e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Så sarte sjeler det  var her da. Når skal man liksom ha sex da? Har fersket mamma og pappa flere ganger. Ikke fått noen traumer enda. Ungene har hørt oss også, selv om vi har prøvd å være stille.

Anonymkode: f7797...f7e

Man har sex når barna er ute av huset eller når de sover dersom man vet at det er lydløst.

Å ha sex og stønne høylytt når man vet at barna kan høre, og der barna i tillegg har ytret ubehag rundt dette, er intet annet enn egoistisk, perverst og incestuøst. 

Anonymkode: 54bc1...9a5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...