AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Du som er leder I jobbsammenheng. Har du mye sex? Anonymkode: b2060...ee3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Nei. Mindre nå enn før jeg ble leder. Anonymkode: 72a41...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 2 ganger i året. 14.02. og jul. Anonymkode: 5e38b...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 2 ganger i året. 14.02. og jul. Anonymkode: 5e38b...9ca Lite utbytte? Må inngå kontrakter som gir avkastning, ikke jobbe for luftslott. Anonymkode: 16841...f43 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Nei. Gidder ikke ta alt ansvar både på jobb og hjemme. Og tar ikke jeg ansvar, blir det ikke sex her i huset. Anonymkode: da40e...d94
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Nei, jeg bruker stort sett energien min på jobben. Lite overskudd igjen til sex, men det er forsåvidt ikke noe stort tap. Anonymkode: c124d...13f 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Gidder ikke ta alt ansvar både på jobb og hjemme. Og tar ikke jeg ansvar, blir det ikke sex her i huset. Anonymkode: da40e...d94 Når skal kvinner forstå at med den holdningen der så signaliserer de at kvinner liker ikke sex for egen del, gir det kun ut som bonus når mannen tar ansvar? Er det dermed slik at ingen kvinner er kåte og vil ha sex for sin egen del? Anonymkode: 50cf8...9f7 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg bruker stort sett energien min på jobben. Lite overskudd igjen til sex, men det er forsåvidt ikke noe stort tap. Anonymkode: c124d...13f Menn, denne tråden gir hint om å unngå kvinner som er ledere. Kontrollfriker og platonikkere. Anonymkode: 16841...f43 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når skal kvinner forstå at med den holdningen der så signaliserer de at kvinner liker ikke sex for egen del, gir det kun ut som bonus når mannen tar ansvar? Er det dermed slik at ingen kvinner er kåte og vil ha sex for sin egen del? Anonymkode: 50cf8...9f7 Hvis denne tråden representerer kvinner, da skjønner en hvorfor så mange ekteskap går til helvete. Anonymkode: 16841...f43 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis denne tråden representerer kvinner, da skjønner en hvorfor så mange ekteskap går til helvete. Anonymkode: 16841...f43 Alle ekteskap og forhold jeg kjenner som er sexløse, er fordi mannen ikke har evnet å få kvinnen til å føle seg begjæret og elsket. I et forhold er sex uinteressant uten begjær og nærhet og intimitet. Da vil man heller ha vill, rå sex med en fremmed hvor man ikke har noen følelser, dermed bedre å gjøre det slutt. Anonymkode: 47f57...37b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle ekteskap og forhold jeg kjenner som er sexløse, er fordi mannen ikke har evnet å få kvinnen til å føle seg begjæret og elsket. I et forhold er sex uinteressant uten begjær og nærhet og intimitet. Da vil man heller ha vill, rå sex med en fremmed hvor man ikke har noen følelser, dermed bedre å gjøre det slutt. Anonymkode: 47f57...37b Men dette er jo 2021. Hvordan kan en kvinne med respekten i behold hevde at å "få" henne til å føle seg sexy er en manns ansvar? Ta deg på tak, kvinne. Dine "følelser" - ditt ansvar. Føler du deg ikke begjært? Din feil. Og kun bare din feil og kun bare ditt ansvar. Anonymkode: 93571...f9e
Hr. Aktiv Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når skal kvinner forstå at med den holdningen der så signaliserer de at kvinner liker ikke sex for egen del, gir det kun ut som bonus når mannen tar ansvar? Er det dermed slik at ingen kvinner er kåte og vil ha sex for sin egen del? Anonymkode: 50cf8...9f7 Helt riktig.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Er det sånn at en sykepleier har mindre sex enn en butikkmedarbeider på kiwi? Trodde ikke man hadde sex etter hvilket nivå man var på i jobbsammenheng? Jeg er leder over 10 personer i bank, men er ikke en dritt mer verdt enn noen av di 10. Tipper vi har ca like mye/lite sex også. Anonymkode: 02a9a...247
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle ekteskap og forhold jeg kjenner som er sexløse, er fordi mannen ikke har evnet å få kvinnen til å føle seg begjæret og elsket. I et forhold er sex uinteressant uten begjær og nærhet og intimitet. Da vil man heller ha vill, rå sex med en fremmed hvor man ikke har noen følelser, dermed bedre å gjøre det slutt. Anonymkode: 47f57...37b AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis denne tråden representerer kvinner, da skjønner en hvorfor så mange ekteskap går til helvete. Anonymkode: 16841...f43 Denne tråden sier noe om hvordan enkelte kvinner i krevende jobber prioriterer og allokerer sin livsenergi. Denne prioriteringen gjelder for noen få av oss, og neppe for kvinner flest. For min egen del vil jeg legge til at mannen min er helt strålende. Han har bidratt sterkt til at jeg har kommer så langt i karrieren som jeg har gjort🥰 Anonymkode: c124d...13f 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Når skal kvinner forstå at med den holdningen der så signaliserer de at kvinner liker ikke sex for egen del, gir det kun ut som bonus når mannen tar ansvar? Er det dermed slik at ingen kvinner er kåte og vil ha sex for sin egen del? Anonymkode: 50cf8...9f7 Det handler jo ikke om det. Det handler om at hvis mannen ikke bidrar hjemme så må jeg gjøre dobbelt. Da blir det minimalt med energi til overs for sex. Anonymkode: de17c...965 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 Minst tre ganger i uka. Har en mann som tar sin del av jobben med Families AS og vel så det. Skulle jeg styrt skuta så å si alene på hjemmebane og i tillegg hatt den jobben jeg har, hadde jeg ikke hatt overskudd til sex. Anonymkode: 14412...73c 3
Gjest Tranma Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 Hvorfor skulle det være en forskjell?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 Har som regel sex hver dag, samme hadde jeg før jeg ble leder. Anonymkode: 22c28...4a2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Men dette er jo 2021. Hvordan kan en kvinne med respekten i behold hevde at å "få" henne til å føle seg sexy er en manns ansvar? Ta deg på tak, kvinne. Dine "følelser" - ditt ansvar. Føler du deg ikke begjært? Din feil. Og kun bare din feil og kun bare ditt ansvar. Anonymkode: 93571...f9e Nei, absolutt ikke, her tar du helt feil. Og jeg sa aldri at det er mannens ansvar å få henne til å føle seg sexy, men til å føle seg begjært og elsket! Det er to VIDT forskjellige ting. Jeg føler meg sexy i hverdagen og med meg selv, men jeg føler meg ikke sexy rundt mannen min hvis jeg føler at han tar meg for gitt og ikke gir meg noen nærhet eller intimitet utenom sex. I et forhold har vi så ABSOLUTT ansvar for å se den andre som et individ med behov for nærhet. Det er et biologisk behov som alle mennesker har, men som kan oppfattes svært annerledes mellom kjønnene, eller fra person til person. Vi er selv ansvarlige for våre følelser, men partnere har ansvar for å se og høre hverandre og respektere hverandre nok til å lytte til hverandres behov. Hvordan i alle dager mener du at det ikke er nødvendig å få sin partner til å føle seg elsket? Anonymkode: 47f57...37b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #20 Skrevet 11. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Når skal kvinner forstå at med den holdningen der så signaliserer de at kvinner liker ikke sex for egen del, gir det kun ut som bonus når mannen tar ansvar? Er det dermed slik at ingen kvinner er kåte og vil ha sex for sin egen del? Anonymkode: 50cf8...9f7 Kvinner har ikke et sexdriv som kommer innenfra, bortsett i fra forelskelsesfasen. Etter det er kvinnelig sexlyst styrt av mannen, den eksisterer ikke på egenhånd. 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn, denne tråden gir hint om å unngå kvinner som er ledere. Kontrollfriker og platonikkere. Anonymkode: 16841...f43 Det er ikke slik at menn liker karrierekvinner, dette er ikke noe nytt. Det som skrives her bekrefter jo alle fordommene Anonymkode: 4e2f8...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå