Gå til innhold

Kan banken gi meg et fett lån slik at jeg kan gjøre investering i eiendom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du Espen Aubert da?

Anonymkode: 8b607...0a9

• Liker 1
Skrevet

Har du 19 mill i egenkapital? 

Anonymkode: f005b...056

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du 19 mill i egenkapital? 

Aylar hadde heller ikke 19 mill i egenkapital. For å si det sånn. 

Anonymkode: 2b6ae...4ea

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det må det vel være mulig for meg også å få et så høyt lån? Om jeg kjenner noen som sitter i styret i en bank. 

Anonymkode: 1edda...a9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det må det vel være mulig for meg også å få et så høyt lån? Om jeg kjenner noen som sitter i styret i en bank. 

Nei. Forøvrig så har Aubert gått av som styreleder. 

Anonymkode: c706f...120

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

https://e24.no/boers-og-finans/i/qWQMoo/banktopp-finansierte-aylar-lies-luksuskjoep-uten-aa-informere-banken?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Er dette mulig for meg og? Har sett meg ut en eksklusiv leilighet jeg vil kjøpe, som jeg kan selge etter 1 år. I Oslo kan jeg tjene fete penger på dette. Hva sier dere?

Kjør på! Gjør deg lekker 

Anonymkode: 66d0a...70d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei men noen andre spyttet inn egenkapitalen for henne. 

Mulig penger hun hadde cash fra poker og ga denne investoren (som nå har mista jobben nettopp fordi det er mye muffins med at han var innblandet) og at det hele er hvitvasking. Time will show 

Skrevet

Det private lånet var mellomfinansiering i påvente av salg av en annen eiendom slik jeg forstod det. 

Men ja, stusser veldig jeg også fordi lån gitt ut utover 5 gange regelen er vanskelig. Men hun må ha tjent en del penger på poker tenker jeg.  

Skal du få til å unngå dette må det være igjennom ett AS. Men du må vise til banken at du vil klare avdragene og rentene av leieinntekter igjennom å bygge ett finansielt case igjennom en presentasjon/prospekt. 

Skrevet

Kjipt å miste jobben/vervet for det der.. Sier noe om hvilket hodet denne mannen tenkte på. Må være flaut for han å vite at hele Norge vet hvordan han tenker...

Anonymkode: 37bbb...35e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjipt å miste jobben/vervet for det der.. Sier noe om hvilket hodet denne mannen tenkte på. Må være flaut for han å vite at hele Norge vet hvordan han tenker...

Han er blitt sitert flere ganger på at han kun var midlertidig i styret fram til jul, så det at han mistet vervet 1 mnd for tidlig virker å være et lite tap for han. Han hadde egentlig ingenting å tape på dette, og ny ettertraktet jobb får han helt sikkert...

Anonymkode: f9203...e9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er blitt sitert flere ganger på at han kun var midlertidig i styret fram til jul, så det at han mistet vervet 1 mnd for tidlig virker å være et lite tap for han. Han hadde egentlig ingenting å tape på dette, og ny ettertraktet jobb får han helt sikkert...

Anonymkode: f9203...e9b

... Bortsett fra alle avisene som skriver om han, da!

Skrevet

Tror dette er avhengig av casen og du må nok ut med mer enn boliglånsrente.

As kan være lurt rent skattemesig

Jeg tror prisene vil stagnere eller synke da rentene går opp. Dette er selvfølgelig avhengig om kjøpet er i et strøk som blir in å bo i om et år.

Jeg tror heller jeg hadde satset på en tomt og bygd hus som jeg kunne selge for mer enn byggekostnadene i stedet.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...