Gjest kenneth Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Å putte genseren nedi buksa anses vel for å være noget "ut", og den gjengse nordmann går vel neppe god for det. Men, kan noen forklare meg bakgrunnen for at temmelig mange damer sprader rundt med støvlettene fulle av benklær? Det ser da unektelig rart ut? (Sleng på en Felleskjøpet-caps, så er du klar for åkeren). Synes det er fint hvis man ikke har bukse, men den buksa får det jo til å se unektelig rart ut. Buksa skal være utenpå!
Gjest Xavia Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Enda en tråd om dette!! *Sukk* Du finner drøssevis av dem på forumet Kenneth!
Gjest Gitte Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 om dette, som om alt annet.. har folk ulike meninger. Og dette er ve. tråd nr 100 om emnet..
Gjest Varg-Menja Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Men, kan noen forklare meg bakgrunnen for at temmelig mange damer sprader rundt med støvlettene fulle av benklær? ← Fordi det er mote og flertallet er en gjeng med sauer... Nokså enkelt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Fordi jeg ikke kan vaske klær, og buksene krymper i lengden. Da stapper jeg dem ned i støvlettene, så får jeg iallefall brukt dem :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Fordi som en annen her påpekte at det er trendy og aaallle motebevisste damer går med buksene nedi. På tide med noe nytt sier jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå