AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hvorfor kan det ikke bli dere? Jeg har ingenting å gi henne dersom hun noensinne ville sett meg som noe annet.. Og det er en work thing, så det skjer ikke uansett.. Jeg har virkelig prøvd å glemme mine tanker om henne.. Anonymkode: 44978...5b2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Okei. Tiden leger alle sår I mitt tilfelle kunne det ikke bli oss fordi han ruste seg og banket meg. Anonymkode: da8f3...d98
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Dette var et svevende innlegg. Du er altså forelsket i en kollega du ikke kan få? Hvis dere begge er single så er det bare å prøve seg men husk at en av dere fort må bytte arbeidsplass hvis det blir dere to, eller det blir grusomt å være på jobb hvis det blir brudd. Anonymkode: 19c55...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Jeg var umoden, manglet selvinnsikt og fortalte ikke om egne følelser og tanker. Når jeg fikk psykiske problemer hadde han ikke mulighet til å forstå hvor det kom fra og tok det i verste mening. Han hadde mer enn nok med seg selv. Han hadde nylig blitt brent før og ønsket ikke ende opp der igjen. Anonymkode: 79270...58e 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor kan det ikke bli dere? Jeg har ingenting å gi henne dersom hun noensinne ville sett meg som noe annet.. Og det er en work thing, så det skjer ikke uansett.. Jeg har virkelig prøvd å glemme mine tanker om henne.. Anonymkode: 44978...5b2 Høres like romantisk ut som julefilmen jeg ser på nå. Jeg har det just som deg, tenker på han som valgte kona timesvis hver eneste dag, til ingen nytte. Anonymkode: 0a790...227
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Det er vel generelt bare noen få mennesker her i verden man er "ment å være sammen med", men ikke så få at de er umulig å finne. Det er bare å slikke sårene å gå videre. Anonymkode: 0271c...520 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Høres ut som han gjorde lurt i å ikke gå noe videre. Og lurt av deg å jobbe deg gjennom de psykiske problemene før du involverer deg i noe. Noen ganger har man nok med seg selv. Kanskje dere møtes igjen i en annen setting og det ordner seg da. Anonymkode: 19c55...fb9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 Alt må jobbes for/med Anonymkode: 85366...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå