Dixie Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Sukk, venter utolmodig på å få igjen skattepengene, som pga en feil på Oslo likningskontor ikke kom i Juni...... Skatteoppgjøret sendes ut i dag, betyr det at jeg kan vente med litt ekstra kr. på konto i dag og eller?? Hadde ikke fått det i sted... Noen som har fått?? Endret 7. oktober 2005 av Dixie
Apple- Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Nope, ikke jeg, heller! Ringte tidligere i uken, og fikk den hyggelige beskjeden at det kan ta et par uker til... Grrr, venter på over ti tusen blanke kroner!! Er det mulig å jobbe så tregt!!
Dixie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2005 To uker til, åååååååååååååååå.. Skal ha igjen over 20.000,- som jeg egentlig skulle hatt i Juni.... Teite skattekontor- Var det i Oslo du ringte eller??
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg hadde fått! Har ikke fått noe brev ennå, men pengene var kommet inn. Jeg hører til Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har fått, men ikke mannen. Synd, for han venter mest tilbake.
LilleBille Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Må sjekke kontoen skjønner jeg - for jeg har ikke fått noe brev ennå - men ser på nettet at jeg får igjen.
LilleBille Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har fått - jeg har fått - og enda mer enn det jeg trodde
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Skal vi ikke få noe papirer i forbindelse med oppgjøret også? Siden jeg leverte selvangivelsen har jeg ikke hørt noe fra skattekontoret. Jeg fikk ikke noen midlertidig utregning eller noe slikt, og har ikke fått noe i posten i dag heller.
just_c Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 jeg har fått penger på kontoen min,men det samsvarer ikke med det som står på skattelisten som ligger ute på nettet.. så nå går jeg å venter på brevet i posten da,, synest det er veldig dårlig praksis at man ikke får brevet i posten før man legger ut skattlisten og setter pengene på konto grr,,teite,teite skatt...
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 jeg har fått penger på kontoen min,men det samsvarer ikke med det som står på skattelisten som ligger ute på nettet.. ← Du vet at det som ligger ute på skattelistene viser hvor mye du har BETALT i skatt, ikke hvor mye du får tilbake...?
just_c Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 jepp vet at det er det..ellers hadde jeg jo vert lykkelig men er mellomrommet fra det jeg har betalt til det jeg skal betale som man skal ha tilbake,,, eler tar jeg helt feil?
LilleBille Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Mitt kom i posten i dag Det står jo på lønnsoppgavene hva man har betalt - og på nettet hva man skal betale - så blir differansen det man skal betale/får igjen + renter.
just_c Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 det var det jeg trodde. så da er noe feil... men får vel bare finne fram klageskjemaet..
Ugla Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Har fått utbetalingskortet, men ikke ligningsattesten (den med utregning). Men det viktigste for meg (enn så lenge), er utbetalingslappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå