Gjest Lilleulv Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sliter seriøst skikkelig med å se de tegnene i bildet nederst jeg. Noen er helt umulige, og jeg må bare gå ut og inn på nytt. Seriøst, hvorfor må det være så vanskelig??
inar Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Og hvorfor må folk være så interessert i andres økonomi..... Sier ikke at du er det Lilleulv, men jeg blir bare så irritert.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 er visst litt nysgjerrig jeg. men synes seriøst synd på idolene som ble hengt sånn ut i vg!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har fortsatt ikke fått brev med skatteoppgjøret mitt, jeg, men de har visst hatt tid til å legge det ut på internett
Gjest Leola Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Og vår nye rød-grønne regjering ønsker å ha skatte-listene åpne hele året - men å offentliggjøre nasjonale prøver på skolene er fy-fy Latterlig !
LilleBille Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Og hvorfor må folk være så interessert i andres økonomi..... ← Jeg har fortsatt ikke fått brev med skatteoppgjøret mitt, jeg, men de har visst hatt tid til å legge det ut på internett ← Det er faktisk ikke alle som har mottatt oppgjøret sitt - og for noen - som meg og Cruel - er dette første muligheten til å finne ut om skatteopgjøret vårt - så det er ikke alle som går inn for å sjekke andres økonomi.
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 enig, noen av de tegnene er vanskelige å se. Dessuten er det relativt stor pågang på siden virker det som,
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Er helt skremmende at det fortsatt legges ut
Angelheart Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Det er faktisk ikke alle som har mottatt oppgjøret sitt - og for noen - som meg og Cruel - er dette første muligheten til å finne ut om skatteopgjøret vårt - så det er ikke alle som går inn for å sjekke andres økonomi. ← Er dere selvstendig næringsdrivende eller noe slikt? Jeg vet dessverre ikke noe om når disse får sitt skatteoppgjør. Alle andre fikk jo igjen skatteoppgjøret i juni.......Fristen for betaling av evnt. restskatt er jo også passert nå. Dersom du er vanlig skattebetaler og enda ikke har hørt noe, så ville jeg tatt kontakt med ligningskontoret for flere måneder siden!
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 Er dere selvstendig næringsdrivende eller noe slikt? Jeg vet dessverre ikke noe om når disse får sitt skatteoppgjør. Alle andre fikk jo igjen skatteoppgjøret i juni.......Fristen for betaling av evnt. restskatt er jo også passert nå. Dersom du er vanlig skattebetaler og enda ikke har hørt noe, så ville jeg tatt kontakt med ligningskontoret for flere måneder siden! ← Det er ikke bare selvstendig næringsdrivende som må vente til oktober, men jeg har ikke lyst til å bekjentgjøre her hvorfor jeg ikke fikk i juni. Jeg fikk dessuten brev med beskjed om at jeg måtte vente til høsten, så jeg visste at de ikke hadde "glemt" meg
LilleBille Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 Er dere selvstendig næringsdrivende eller noe slikt? Jeg vet dessverre ikke noe om når disse får sitt skatteoppgjør. Alle andre fikk jo igjen skatteoppgjøret i juni.......Fristen for betaling av evnt. restskatt er jo også passert nå. Dersom du er vanlig skattebetaler og enda ikke har hørt noe, så ville jeg tatt kontakt med ligningskontoret for flere måneder siden! ← Det er ikke bare selvstendig næringsdrivende som må vente til oktober, men jeg har ikke lyst til å bekjentgjøre her hvorfor jeg ikke fikk i juni. Jeg fikk dessuten brev med beskjed om at jeg måtte vente til høsten, så jeg visste at de ikke hadde "glemt" meg ← Det er absolutt ikke bare selvstendig næringsdrivende som har utsatt ligning - men også de som er gift med selvstendige næringsdrivende - og de som har forskjellige former for fradrag som ikke går inn under minstefradraget. Jeg har ønske å trekke fra store tannlegeutgifter - i tillegg til at jeg var havnet i feil skatteklasse - det var nok til at jeg havnet i "andre pulje - men jeg fikk ikke en gang noe brev - og endte med å ringe skatteetaten sentralt i sommer - da "mitt" skattekontor ikke kunne svare meg på hvorfor. De sa jeg skulle fått brev - men det var ikke alle som fikk det - så det er ikke alltid bare å "ta kontakt".
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Sjekker dere søpla til naboen og, eller?
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Sjekker dere søpla til naboen og, eller? ← Ja selvfølgelig.. Pleier å gå igjennom den hver tirsdag!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 Ja selvfølgelig.. Pleier å gå igjennom den hver tirsdag! ← Kjekt å se at alt står vel til med moralen og skamvettet til Ola Dunk.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 det er gøy å vite hva naboene og venner tjener...
Gjest Dilla Skrevet 7. oktober 2005 #16 Skrevet 7. oktober 2005 Skjønner ikke hva som er så interessant med å lese hva slags inntekt/formue andre har jeg? Hva naboen tjener påvirker jo ikke min økonomi. Nysgjerrigperer!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #17 Skrevet 7. oktober 2005 det er gøy å vite hva naboene og venner tjener... ← Og gøy å se hva de driter ut ved å snoke i søpla deres? Eller hva de ser på tv ved å titte inn gjennom vinduet?
Gjest Dilla Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 Gjest, enig med deg. Til dere andre: Get a life!
Gjest Lilleulv Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 jejeje, de ligger nå der, så da er det opp til den enkelte å se hvis den vil. skjønner ikke at det er noe å ta så på vei over!
just_c Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 jeg måtte sjekke for jeg har ikke fått oppgjøret mitt heller.. men jeg er da selvstendig næringsdrivende. litt irriterendes når andre kan lese det før jeg selv får sett på det...grr men det stemmer ikke da i mitt tilfelle,,,, jeg får tilbake på skatten,,det er komt penger inn på konto,,men tallet stemmer ikke overens med tallene eg skulle hatt etter skattelistene... hmm,,,så sitter jeg her da,,,venter på posten i håp om å få et svar hva som er feil iriterendes.. trodde man fikk vite ting først jeg da ikke at alle andre skal få vite hva jeg har tjent før jeg selv får vite det,, grr skjønner ikke helt hvofor det skal være så intressant å se hva andre tjener..men allikavel..bra vi har forskjellige intresser så vi har noe å diskutere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå