Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Ja altså jeg skulle til å skrive det virker i hvertfall sånn, men akkurat i det jeg startet å skrive kom hun flyvende gjennom lufta og landa oppå frokosttallerken min. Så jeg får vel si at hun er det. Hun løper rundt som en gal her, opp og ned på stoler og bord, og alt som hun finner er fantstisk morsomt å leke med. Hun holdt på sånn i går og.... da begynte å klatre oppover gardina. Hun har aldri gjort det før, hvorfor begynne med det når hun er ni år liksom? Men nå ble hun litt rolig. Ble nok litt forskrekket da hun oppdaget at det sto en tallerken akkurta der hvor hun skulle lande. Jaja, de er snodige de dyrene
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Må ikke gi ungen så mye sukker midt i uka
Arkana Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Sånn er vår katt flere ganger i uka, alltid om kvelden rett før leggetid. Hun sprinter rundt som en gal, oppover sofaen og over bordene, i full fart gjennom rommene og sklir på det glatte gulvet. Helt rabiat. Gardinene klatrer hun heldigvis ikke i da.
lillesky Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Må ikke gi ungen så mye sukker midt i uka ← :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå