AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Når teksten ber deg om å skrive en kreativ tekst, og jeg velger da å skrive et kåseri feks. Skal jeg da i teksten introdusere med at jeg skal nå skrive et kåseri, eller en novelle etc? Eller skriver man ikke noe om hvilken sjanger man skriver og bare setter i gang skrivingen? Anonymkode: ef037...351
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Du skal bare skrive. Sjangerttekkene skal være tydelige nok til at sensor kjenner de igjen. Kåseri er forresten en veldig vanskelig sjanger, ikke velg den om du har mulighet til å velge den bort. Anonymkode: 0e9c5...a76
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Du skal bare skrive. Sjangerttekkene skal være tydelige nok til at sensor kjenner de igjen. Kåseri er forresten en veldig vanskelig sjanger, ikke velg den om du har mulighet til å velge den bort. Anonymkode: 0e9c5...a76 Takk for svar, da har jeg kontroll på hvertfall akkurat det om ikke annet😅 Om jeg får en novelle eller diktanalyse så velger jeg helt klart det. Men om alternativene er å sammenligne to tekster/vedlegg så velger jeg definitivt bort det, fremfor feks et kåseri. Men hva er egentlig den store forskjellen på resonnerende tekst og essay? Anonymkode: ef037...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå