AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Del Skrevet 10. november 2021 Har du link, evt hvor kjøpte du den og hvor mye kostet den? Anonymkode: 9bb14...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Del Skrevet 10. november 2021 Tinkafu organizer. Anonymkode: a9220...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. november 2021 #3 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg hadde så lyst på rosa stelleveske og er veldig glad i Jujube-merket (har hatt stelleveske fra dem før), så da har jeg nettopp kjøpt denne. Kom i posten for et par dager siden 😍 https://jujube.eu/product/jujube-bff-convertible-backpack-diaper-bag-blush-chromatics 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Del Skrevet 10. november 2021 Amatariel skrev (25 minutter siden): Jeg hadde så lyst på rosa stelleveske og er veldig glad i Jujube-merket (har hatt stelleveske fra dem før), så da har jeg nettopp kjøpt denne. Kom i posten for et par dager siden 😍 https://jujube.eu/product/jujube-bff-convertible-backpack-diaper-bag-blush-chromatics Kjempe fin🤩Men så lys farge og atpå til i stoff blir nok altfor skitten for meg😅 Anonymkode: 9bb14...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. november 2021 #5 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjempe fin🤩Men så lys farge og atpå til i stoff blir nok altfor skitten for meg😅 Anonymkode: 9bb14...af1 Ja det er jo en smakssak 😊 Jeg har kjøpt helt sort vogn, og kjøper derfor litt stæsj til den i farge. Denne vesken avviser også skitt og nedbør lett, så satser på at den er like god som andre fra Jujube jeg har hatt før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Del Skrevet 10. november 2021 Til nr 2 fant jeg ut at jeg måtte ha sekk og ikke veske. Gikk for denne og er foreløpig veldig fornøyd. Har glidelås slik at den kan åpnes nederst bak så har alt til bleieskift sortert nederst i hovedrommet og får enkel tilgang (bortsett fra våtservietter, den pakken passer perfekt i en av siderommene slik at jeg alltid har enkel tilgang når eldste søler/griser). https://www.rudo.no/products/fillikid-stellesekk-berlin-gra?gclid=Cj0KCQiA-K2MBhC-ARIsAMtLKRtxui_RKoSDVqLAm2t_hfCXjDfT2lYcgu7L5HRZGoWSy2TzhXY0KGYaAh6jEALw_wcB Anonymkode: c956d...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Del Skrevet 10. november 2021 Amatariel skrev (25 minutter siden): Ja det er jo en smakssak 😊 Jeg har kjøpt helt sort vogn, og kjøper derfor litt stæsj til den i farge. Denne vesken avviser også skitt og nedbør lett, så satser på at den er like god som andre fra Jujube jeg har hatt før. Det høres fint ut😍 Anonymkode: 9bb14...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #8 Del Skrevet 10. november 2021 Vi kjøpte sort britax stelleveske som passet til britax vogna 😊 jeg liker den godt, og er i bruk til andre barnet nå. Den har stellematte, mange rom, god plass og sånn beholder til varm og kald drikke så det ikke skal miste temperaturen 😊 Kjøpte den fordi den blander seg inn i vogna. Anonymkode: 46308...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #9 Del Skrevet 10. november 2021 Vi har denne. Liker den godt, flere rom og god kvalitet. Det skulle bare mangle til den prisen Men den blir i minste laget dersom man får flaskebaby, noe jeg fikk etter de første månedene med amming. Litt dårlig plass til termos, flasker osv. Men ellers veldig fornøyd https://www.gucci.com/no/en_gb/pr/children/baby/diaper-bags/gg-plus-diaper-bag-p-211131KGDIG8588?gclid=Cj0KCQiA-K2MBhC-ARIsAMtLKRsv1fDVzi2WAtOGbf703QkEK00kMq9r4oh8up9K4_su177eYhrGKK8aAq9UEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 3b8f9...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Del Skrevet 11. november 2021 Stelleveske fra kiwi som var for noen få år siden 😊 Anonymkode: 13ba9...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har denne. Liker den godt, flere rom og god kvalitet. Det skulle bare mangle til den prisen Men den blir i minste laget dersom man får flaskebaby, noe jeg fikk etter de første månedene med amming. Litt dårlig plass til termos, flasker osv. Men ellers veldig fornøyd https://www.gucci.com/no/en_gb/pr/children/baby/diaper-bags/gg-plus-diaper-bag-p-211131KGDIG8588?gclid=Cj0KCQiA-K2MBhC-ARIsAMtLKRsv1fDVzi2WAtOGbf703QkEK00kMq9r4oh8up9K4_su177eYhrGKK8aAq9UEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 3b8f9...b67 Har Gucci bra utvalg av stellevesker? Så denne på siden til en blogge og trodde det var en billig veske, den er veldig blass med masete mønster. noe med formen også... Anonymkode: 9bb14...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har Gucci bra utvalg av stellevesker? Så denne på siden til en blogge og trodde det var en billig veske, den er veldig blass med masete mønster. noe med formen også... Anonymkode: 9bb14...af1 Tror de har bare én nå, og en tidligere modell. Hver sin smak, jeg synes den er kjempefin. Åpenbart, siden jeg har den selv Anonymkode: 3b8f9...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Del Skrevet 11. november 2021 Day fra malene birger! Har prøvd mange, men synes de er tunge og stive så de ble solgt. Day er genial med plass til alt, inkludert bæresele og klær til meg ved behov, og blir liten om en har med seg lite. Legger under vognen, og har en tinkafu organizer på vognen til det som må være tilgjengelig der. Anonymkode: b3533...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Day fra malene birger! Har prøvd mange, men synes de er tunge og stive så de ble solgt. Day er genial med plass til alt, inkludert bæresele og klær til meg ved behov, og blir liten om en har med seg lite. Legger under vognen, og har en tinkafu organizer på vognen til det som må være tilgjengelig der. Anonymkode: b3533...3cc Og en reisetoalettveske (slik som kan henges opp med en innvendig krok) fra samsonite med stellesaker, slik at det er lett å ta med seg for skift og lett å fylle på. Anonymkode: b3533...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #15 Del Skrevet 11. november 2021 Vi har stelleveske fra kidzroom. Har masse praktiske lommer, følger med stelleunderlag og i tillegg finnes den i en hel haaaug av design - PLUSS en veldig fin pris 😄 Anbefales på det varmeste Vi tok en basic grå, men vet det finnes f.eks. Disney mønster osv. Anonymkode: 2abe0...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Del Skrevet 11. november 2021 https://www.barnashus.no/yngri/nursing-bag-hugin-grey Kjøpte denne da det var 40% avslag på alle Yngri produkter på Barnas Hus. Den er kanskje litt stor for dem som ikke trenger å ha med så mye, men jeg er veldig fornøyd uansett. Bruker den til en svart Emmaljunga nxt90. Anonymkode: b6a1e...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): https://www.barnashus.no/yngri/nursing-bag-hugin-grey Kjøpte denne da det var 40% avslag på alle Yngri produkter på Barnas Hus. Den er kanskje litt stor for dem som ikke trenger å ha med så mye, men jeg er veldig fornøyd uansett. Bruker den til en svart Emmaljunga nxt90. Anonymkode: b6a1e...22c Til Emmaljung passer den sikkert bra, de vognene er jo ganske store og "tunge" de også:) Anonymkode: 9bb14...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #18 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg ønsker meg en som en vanntett! Synes det var så styr sist barn med den fra Stokke som ble gjennomvåt når man gikk i snø, sludd og regn. Noen tips? Synes den fra DAY virker veldig praktisk men vet ikke om den er vanntett 🤔 Anonymkode: 2a798...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #19 Del Skrevet 12. november 2021 Vi brukte en Fjällreven-sekk. Veldig fornøyd med den. Og har aldri sett behovet for å ha en dedikert stelleveske. Anonymkode: ce550...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #20 Del Skrevet 12. november 2021 Jeg har denne sekken denne gangen. Veldig fornøyd, mange rom, lett å organisere, deilig å kunne hive på ryggen.. https://vidasbabynest.no/produkt/vidas-stellesekk-sort-gra/ Anonymkode: b4b1c...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå