AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 vil jeg nå bli regnet som førstegangsfødende igjen? Kan jeg regne med at fødselen går like lett som de to første for mange herrens år siden ?😅 er under 40 fremdeles å trener endel. Er sterk og god fysisk form føler jeg selv da.. men kjenner meg jo mere sliten allerede.. noen med erfaring ? Anonymkode: 29f3d...9c2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Ville ikke sagt at du er førstegangsfødende hvis du har to barn, nei 😛 men kan jo kalle deg en rusten flergangsfødende? har ingen erfaringer med å føde med så lang tid mellom, kan tenke meg at det er litt tyngre men alle fødsler er jo forskjellig så kan vel gå begge veier det 😛 Anonymkode: b0387...79e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Du blir aldri førstegangsfødende igjen nei, om det så skulle gått 25 år 😛 Kroppen har gjort det før, uansett hvor lenge siden. Har du hatt to enkle fødsler før kan du nok legge det til grunn ja, selv om man aldri har garantier. Anonymkode: 5ed50...fd0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Er visst en myte at man blir «førstegangsfødende» igjen etter X antall år😅 Spurte selv jordmor om dette, da jeg også har hørt det. Har selv 12år mellom to av mine barn. Svangerskapet var litt tyngre denne gangen, men fødselen var tilnærmet lik. Barseltiden var enklere denne gangen. Selv om det var 12år siden forrige baby så falt det seg mer naturlig denne gangen føler jeg ☺️ Jeg er 34år nå forresten. Lykke til med baby på vei❤️ Anonymkode: 6786c...a41 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Jeg har 13 år mellom min eldste og mellomste. Og de 2 siste svangerskapene har vært desidert tyngst, vil tippe det er mye pga alder og at jeg har litt rygg problemer fra før. Mellomste var verst, da var det 13 år siden sist og ungen var stor som et fjell, fødselen var.. Vel som å føde en gigantisk unge. Nr 3 var lettere, han var mindre og hadde mindre plager, men tatt med KS som jeg syntes var masse verre. Mye heller en fødsel. Barseltiden derimot har vært lettere med nr 2 og 3 ☺️ Anonymkode: a2fb4...692
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 11 år mellom mine to, første fødsel var lett og andre enda lettere😊 (5,5 t aktiv med første og 1,5 t aktiv fødsel med nr 2). Syns graviditeten var tyngre med nr 2, fødsel og barseltid var enklere med nr 2. Anonymkode: ce047...6b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå