Danseskjørt Skrevet 10. november 2021 #21 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk. Takk til alle som har svart. Jeg tror det er jeg som overanalyserer og er redd og forvirra. Noen ganger har jeg dette bildet på at kjærligheten må være så stor og overveldende vakker hele tiden. Dere har gitt meg fine svar. Det setter jeg veldig pris på. Anonymkode: 12e4d...259 Håper du finner tilbake til de gode og varme følelsene for mannen din❤️ 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. november 2021 #22 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Takk til alle som har svart. Jeg tror det er jeg som overanalyserer og er redd og forvirra. Noen ganger har jeg dette bildet på at kjærligheten må være så stor og overveldende vakker hele tiden. Dere har gitt meg fine svar. Det setter jeg veldig pris på. Anonymkode: 12e4d...259 Bare hyggelig☺️ Å ta en prat med kjæresten igjen, si at du overtenker, stresser og er litt utafor for tiden. Han er sikkert kjempe bekymra om han tror du har en fot utenfor døren allerede. Hvis du vet du vil være med han og vil prøve videre er det viktig at du sier det også, at ikke sånne setninger som «jeg tror jeg har mistet litt av følelsene» blir hengende i luften. Det kan fort bli veldig vondt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #23 Skrevet 10. november 2021 Jeg har vært sammen med mannen min i 12+ år nå. Vi har hatt perioder med problemer, lite sex, kriser i familien, etc, men jeg tror det som har gjort at vi fremdeles er forelsket i hverandre er at selv i de verste periodene så tar vi fremdeles på hverandre, vi stryker hverandre på hendene, holder rundt hverandre, koser, klemmer, gir hverandre komplimenter, etc. Folk forkuserer så på SEX, men jeg tror det er den intimiteten som er det viktigste. Anonymkode: 4aacd...84e 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #24 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk. Takk til alle som har svart. Jeg tror det er jeg som overanalyserer og er redd og forvirra. Noen ganger har jeg dette bildet på at kjærligheten må være så stor og overveldende vakker hele tiden. Dere har gitt meg fine svar. Det setter jeg veldig pris på. Anonymkode: 12e4d...259 Bare hyggelig 😊 Håper at det ordner seg! Anonymkode: 41102...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #25 Skrevet 10. november 2021 Har du lyst på en elsker? Anonymkode: 7a770...881
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #26 Skrevet 10. november 2021 Hvis du har lyst på sterke følelser og sommerfugler i magen, så anbefaler jeg en ekstremsport dere kan gjøre sammen, ala fallskjermhopping eller lignende. Det får fart på følelsene, og kroppen er dårlig på å skille mellom hvem eller hva som forårsaker dette. Altså vil de sterke følelsene smitte over på mannen din, og ikke minst blir man veldig knyttet til de man opplever en krise sammen med. Og ekstremsport oppleves nok som en minikrise på kroppen. Ellers er det helt normalt å ikke alltid kjenne på følelsene i perioder. De kommer som regel tilbake igjen. Anonymkode: 4f7eb...458 6
Gjest HarryDotter Skrevet 10. november 2021 #27 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har også vært sammen med mannen min i mange, mange år. Man er jo ikke stormende forelsket hele livet, men når jeg ser bort på han så kjenner jeg uendelig kjærlighet, trygghet og takknemlighet. Hvorfor tror du gresset er grønnere på den andre siden? Anonymkode: 16b64...4d4 Dette her! ☝
Teethgrinding Skrevet 10. november 2021 #28 Skrevet 10. november 2021 Her tror jeg det er viktig å skille mellom det du beskriver som manglende følelser og det å elske noen i et langvarig forhold. Er du glad i ham? Føler du en indre varme og glede av å sitte i samme sofakrok, eller føler du misnøye, ubehag, nøytralitet? Min påstand er at dersom du kjenner at du er virkelig glad i det mennesket du er sammen med, så elsker du ham. Hvis du savner fyrverkeriet, de boblende følelsene og spenningen - da snakker du om en forelskelse som uansett aldri er ment til å vare. Hvis du ikke kjenner at du har begge disse følelsene i registeret ditt er det sannsynlig at du rett og slett ikke er spesielt glad i ham. Da er han feil partner for deg. 2
Pingvinen Skrevet 10. november 2021 #29 Skrevet 10. november 2021 (endret) Var gift i 24 år. Hvor sterke følelsene var varierte jo litt. Det er helt normalt. Siste par årene var det kun vennskap igjen og vi skiltes som venner. Synd igrunn. Vil ikke ha han tilbake, men Finner aldri en så ukomplisert, snill og god partner igjen. Det har jeg skjønt etter noen år på datingmarkedet. Så er ferdig med kjærlighetsforhold. Bare fwb på meg. Endret 10. november 2021 av Pingvinen 1
Gorgonzola Skrevet 10. november 2021 #30 Skrevet 10. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen og jeg har vært sammen en god håndfull år. De siste ukene har jeg følt en mangel på romantisk kjærlighet og forelskelse til ham. Jeg er usikker på om dette er vanlig eller ikke, og om dette er noe som går over eller må jobbes gjennom eller som bare blir verre. Jeg har luftet dette for ham. Han blir redd. Vi har prøvd å legge inn mer oss-to-tid og han vil veldig gjerne jobbe med dette. Han er en snill mann og en mann jeg respekterer på mange måter. Men jeg savner engasjement og sterke følelser og følelsen av at han er den store kjærligheten. Anonymkode: 12e4d...259 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ganske vanlig at vi kvinner mister følelser når han har gjort nytten sin og hverdagen kommer. Ville sett meg om etter en annen og mer spennende mann. Innerst inne vet du antakelig at han ikke er rett person for deg siden du tenker at han ikke er den store kjærligheten. Anonymkode: 2b33c...43b Jepp, her er det bare å kjøre på, finne en ny så kan du etter en håndfull år (hva slags uttrykk er egentlig det?) poste et nytt fortvilet innlegg her, når du har «mistet» følelsene. God reise Endret 10. november 2021 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #31 Skrevet 10. november 2021 Det er helt vanlig at følelser svinger i løpet av et langt forhold. Jeg tror ikke det kommer noe godt ut av å fortelle partner om at følelser har duppet en periode. Det gir bare vonde og såre følelser, og gir risiko for at ting blir sårt og vanskelig. Jeg pleier å prioritere det å være kjærester litt når jeg merker at følelser har duppet litt. Da foreslår jeg gjerne at vi gjør noe gøy sammen, siden det å le og ha det moro sammen er noe som for meg vekker følelser igjen lettere enn romantiske ting. Der er kanskje folk forskjellige, men istedenfor å gjøre mannen usikker er det antagelig bedre å booste forhold og følelser litt. Anonymkode: caba6...f75 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #32 Skrevet 10. november 2021 Følelser kan svinge. Man kan føle seg mindre forelsket, tenke at gresset er grønnere på andre siden og ikke kjenne så mye på at man elsker personen. Den grunnleggende følelsen om at man ikke ønsker å være sammen med partneren, bør ikke være vedvare. Du har kjent på disse følelser "kun" et par uker, og dere har vært sammen i 5år+. Ville nok prøvet å gjøre som du, snakke med han om det. Kanskje reist vekk en langhelg, finne på noe annet uten han. Kjenne på om du vil savne han. Eller funnet på noe sammen. Gjør noe annerledes. Prøv. Anonymkode: 5d202...884
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #33 Skrevet 11. november 2021 Jeg har vert sammen med mannen siden jeg var 16 år. Det er over 20 år siden nå. Forelskelsen vil ta slutt. Men du elsker han nok fordi om. Jeg kan ha dager der jeg ikke tåler trynet på han, og fantaserer om et fredfylt liv alene 😅 Slik tror jeg dei fleste forhold har det, og det kalles vel hverdagen 😅 Anonymkode: 04adf...d65 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #34 Skrevet 11. november 2021 Sånn har jeg hatt det i flere år .. uten at det kommer tilbake. Aner ikke om det er sånn det skal være jeg heller.. jeg har også sagt fra men ingenting gjøres.. kun jeg som prøver... Håper du får det lettere enn meg, han vil tydeligvis jobbe med deg. Du er heldig om forelskelsen og alt har vart så lenge som til nå. Trodde sånt pleide gå over.. jeg tenker på å skille meg annenhver time, så tror ditt utgangspunkt er bedre enn mitt 🙈 håper dere klarer det om det er hva du ønsker ❤️ Anonymkode: 6b7c0...587
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #35 Skrevet 11. november 2021 Du forventer alt for mye og må seriøst ta deg en bolle. Anonymkode: 972c6...81b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #36 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg kjenner ikke alltid denne uendelige kjærligheten, tryggheten og takknemligheten når jeg ser på ham. Men jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 12e4d...259 Det forklarer alt. Anonymkode: ee030...146 1
Isambard Skrevet 11. november 2021 #37 Skrevet 11. november 2021 Dere har vært sammen i flere år, og du har kun i noen uker ikke kjent de store følelsene. Jeg tror dere har et helt normalt forhold. Det er normalt at ting går i bølger. Mulig dere bør riste litt i rutinene. Finne på noe nytt sammen så dete kan se hverandre på nye måter. 1
Isambard Skrevet 11. november 2021 #38 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du lyst på en elsker? Anonymkode: 7a770...881 Alltid dukker det opp en opportunist.....😄 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #39 Skrevet 11. november 2021 Det er helt normalt! Tenk på det: hvor sannsynlig er det at du kan gå og være stormende forelsket i samme person, hele tiden? Jeg personlig hadde blitt utmattet av det. Bare ta det rolig, ikke bekymre deg for mye og stol på at følelsene kommer og går litt. Anonymkode: f6bd0...49e 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #40 Skrevet 11. november 2021 Stakkars din mann. Jeg tenker du har noen problemer med deg selv, der du ikke er helt fornøyd hvor du er i livet akkurat nå. Er alt bra på jobb? Helse? Prøv å fikse de problemene dine slik at du blir fornøyd med deg selv, så skal du se at forelskelsen kommer tilbake. Kanskje dette utsagnet har litt sannhet i seg: "A woman will change her man, and then leave him for the guy he used to be" Anonymkode: b32bf...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå