AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Er på syklusdag 8. oppdaget eggløsningsslim i dag, og kjenner litt stikninger i eggstokkområdet. Forventet eggløsning er 19. november, altså først om 9 dager. Er det vanlig å få slim så lenge før? Mine sykluser er omtrent på 30 dager, +/- 1 dag, altså ganske regelmessige. Tok eggløsningstest i ettermiddag som var negativ. Pleier å få positiv eggløsningstest et par dager før forventet eggløsning. Er det flere som har eggløsningsslim så mange dager før selve eggløsningen? Er det tegn på noe unormalt? Prøver å bli gravid, og går snart inn i pp 3. Begynner allerede å bli bekymret for at noe er galt.. Anonymkode: 87600...1dc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Kanskje EL kommer tidligere denne gang? Hvor lenge har du tracket syklusene dine før du begynte å prøve? Min erfaring er at EL slim kommer et par dager før EL og frem til EL dag - murringer selve EL dag så en hvit utflod som slik jeg har forstått det er tegn på at EL er over. Anonymkode: bc1b5...dee
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Jeg får eggløsningslim 6-7 dager etter siste mensdag, ca 10-12 dager etter første mens dag. Da har jeg slim i omkring en uke før selve eggløsninga Anonymkode: 512a1...bbb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Ja kanskje den kommer tidligere enn ventet, skal fortsette med eggløsningstester fra i dag. Mensen var over i forrigårs så det slimet kom uvanlig raskt etter mens. Har egentlig tracket syklusen, eller ført sånn mensenkalender, i flere år. Det har vært stabilt hele tiden, ca 30 dager lange sykluser! Anonymkode: 87600...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå