Gå til innhold

Jeg sliter på damefronten, mine venner drar modeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kul og populær på skolen hele livet, dro masse damer, hadde knakandes mye sengekos med 3vg modeller i 1vg, måtte basically kjøpe redningsvest på xxl fordi jeg badet i damer og tilbud. Idag er det totalt tørke mtp damer, har en ganske kjedelig jobb, dårlig med spenn og lite venner. Idag ser jeg en som var upopulær på skolen få sex på bestilling. Han har masse damer 2. Han tjener rått, fet bil, mye pæng på konto etc. kjenner at bitterhetsfella er ganske nærliggende. Hvorfor er penger så viktig for damer da? Er ikke dere selvstendige nok til å se bort fra slikt? Er ikke muskler etc mye viktigere? Jeg er topptrent, høy, bor basically på treningsstudio…. Jeg skjønner ikke verden!! 

Anonymkode: f23fa...70f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

, bor basically på treningsstudio…. Jeg skjønner ikke verden!! 

Kanskje det ikke er det største sjekketrikset:-)

Anonymkode: 324a5...eb0

• Liker 21
Skrevet

Kanskje du pulte rundt så mye at alle har fått avsmak 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 02080...a75

• Liker 16
Skrevet

Men hvor mye har du utviklet deg mentalt siden videregående? Høres ut som du skal flytte litt fokus fra å bygge kropp til å utvikle hjernen. 

Hvis jobben er kjedelig, finn ut av hva du kunne tenke deg å arbeide som og jobb mot målet. Ambisjoner og driv er tiltrekkende, ikke nødvendigvis penger.

• Liker 29
Skrevet

Hvorfor gidder du å bli bitter for det? Det er en helt naturlig utvikling at man drar færre når man blir eldre. På VGS er alle fulle av harmoner og det eneste gøy med å gå på skolen var å flørte med andre, man så hverandre daglig over lang tid og fikk mulighet til å bygge et godt øye til hverandre, ting ble mer spennende fordi alle andre også var opptatt av flørting så mye av det man snakket om med skolevenner var det motsatt kjønn som igjen gjorde at man bør enda mer ivrig og opptatt av det motsatte kjønn. 

Så blir man voksen, hormonene roer seg, man ser ikke de samme over lengre tid som på skolen, utenom kolleger hvor det da er jobb som er fokus ikke flørt, man har tatt mer til fornuft og skjønner at den sexen man hadde med gutter på vgs var dårlig sex man bare faket under kun for å bli mer likt av gutten, mens som voksen så vet man at mye må stimuleres for å ha god sex, det gjelder bånd som er både intellektuelle og fysiske, og i tillegg ser man seg om etter et godt kjæresteemne evn farsemne og ikke bare en flørt man kan fnise litt om med jentene på skolen. 

Man finner ut at livet har mye mer å by på enn bare gutter, og at menn som er så selvgode at de bruker setninger som "måtte basically kjøpe redningsvest fordi jeg badet i damer" er en frastøtende type, og at menn som tror at damer bare bryr seg om penger er kvinnefiendtlige menn som ser ned på damer og er lite rasjonelle i hodet sitt og dermed ikke akuratt den typen man man kaster seg etter som voksen. 

Anonymkode: 628e6...bbb

• Liker 9
Skrevet
Blueturtle skrev (7 minutter siden):

Men hvor mye har du utviklet deg mentalt siden videregående? Høres ut som du skal flytte litt fokus fra å bygge kropp til å utvikle hjernen. 

Dette 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje du pulte rundt så mye at alle har fått avsmak 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 02080...a75

Eller at hn har pult rundt så mye at alle vet at han ikke er god til å pule?

Anonymkode: 93b9b...29b

• Liker 16
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Og penger hjelper heller ikke. Ser helt ok ut, god jobb og boligs. Ellers en hyggelig mann, men får ikke fitte av damene. Synd at de ikke vil dele på godene.

Anonymkode: 4cbac...2a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg var kul og populær på skolen hele livet, dro masse damer, hadde knakandes mye sengekos med 3vg modeller i 1vg, måtte basically kjøpe redningsvest på xxl fordi jeg badet i damer og tilbud. Idag er det totalt tørke mtp damer, har en ganske kjedelig jobb, dårlig med spenn og lite venner. Idag ser jeg en som var upopulær på skolen få sex på bestilling. Han har masse damer 2. Han tjener rått, fet bil, mye pæng på konto etc. kjenner at bitterhetsfella er ganske nærliggende. Hvorfor er penger så viktig for damer da? Er ikke dere selvstendige nok til å se bort fra slikt? Er ikke muskler etc mye viktigere? Jeg er topptrent, høy, bor basically på treningsstudio…. Jeg skjønner ikke verden!! 

Du igjen? Skaff deg en bedre jobb. 🤪

Anonymkode: 6a9bf...5b2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette er eksakt det samme som du har postet før.

• Liker 11
Skrevet

ENDA EN runde med de innleggene dine, om hvordan det var på skolen og en kamerat fra skoledagene som drar mere damer enn deg!!?

Du har i det minste kuttet ut den praten der du omtaler damer som "djåms" og fortelle at du er polakk. Men misunnelse på din heldigere kamerat og damene hans har du beholdt i innlegget ditt, og klage over egen situasjon.

Anonymkode: 170bc...d0d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ellers en hyggelig mann, men får ikke fitte av damene. Synd at de ikke vil dele på godene

Se på din ordbruk hva kvinnens underliv gjelder, så kaster du stein i glasshus når du kaller deg selv for en "hyggelig mann"

• Liker 18
Skrevet

Bygg bra personlighet ikke muskler

Og sånn ellers: Penger har jeg selv 😉

Anonymkode: 3a578...dcb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er i samme situasjon som deg. Og penger hjelper heller ikke. Ser helt ok ut, god jobb og boligs. Ellers en hyggelig mann, men får ikke fitte av damene. Synd at de ikke vil dele på godene.

Anonymkode: 4cbac...2a1

Men dette er jo helt basic. Skjønner dere ikke at det må flere egenskaper til enn å være "ellers hyggelig mann"? Som morsom, sjarmerende, romantisk, rettferdig, gode holdninger, engasjert i viktige ting i samfunnet, omsorgsfull, bryr seg om andre, er i kontakt med egne følelser, god til å kommunisere, god på å se andre mennesker, lytter aktivt, er reflektert og smart osv???? 

• Liker 8
Skrevet

Og: du hadde mye penger da du gikk på skolen da altså?

Muskler er ikke så viktig nei. Intelligens er sexy. Så kanskje det er der han gjør det bedre han du referere til.

Anonymkode: 3a578...dcb

• Liker 5
Skrevet

For mye muskler er ikke sexy. En sprek kropp derimot.

Anonymkode: 03bc9...fae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du voksen nå ts? Dating i 40 årene er ikke lett. Som voksen er det jo forventet at man har kontroll på livet. Studenter er unge og dumme og da tenker man ikke så langt. Men vi som er voksne vet at det er viktig med god jobb, bolig og emosjonell modenhet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

. Men vi som er voksne vet at det er viktig med god jobb, bolig og emosjonell modenhet

Som ts viser han mangler. Da hjelper ikke god jobb og bolig fem øre

• Liker 13
Skrevet

Hva slags målestokk brukes da i dine kretser: Er det å ikke dra modeller å anse som å "slite på damefronten"? Er man mislykket om man ikke får tak i en "modellpen" dame? Har du draget på noen i det hele tatt?

Anonymkode: 0199b...fc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har svaret i siste del her...skikkelig turn off

Fint med veltrente menn, men turn off om intersessen kun er trening

Anonymkode: 13dd2...b16

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...