AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg har ringt 113 2 ganger i mitt liv, den ene gangen fordi jeg fikk hjerte-hopp (ikke stopp heldigvis) og svimte av. Trodde min siste time var kommet. Nå måtte jeg nok ei gang ring igår igjen. Nei, man ringer ikke 113 unødig, men igår fikk jeg krampelignende i brystet pluss store vanskeligheter med å puste. Har muligens nøtteallegi og vet det kan være farlig ved inntak. Begge gangene når jeg har ringt , er det samme mannen som tar nødtlf. Han høres utrolig god ut, bryr seg og tar seg tid, noe mange gjør. Det er nemlig forskjell på helsepersonell også, ikke alke er like behjelpelige. Igår sa han at han husket stemmen min igjen fra forrige gang, ble litt satt ut fordi det er over et halvt år siden. Hvordan kunne han huske igjen det? Han nevnte navnet mitt flere ganger. Ble nesten litt betatt over tlf, jeg vet det høres dumt og lite lovende ut, men jeg ble nesten nyskjerrig på han. Fin, rolig, sympatisk. Han hørtes ut som rundt min alder ca 30år. Kan han hente all info om meg? Har han lov å ta kontakt med med? Jeg vet det ikke skjer, men kom'an, noe må man få lov til å føle på. Noen mulighet for meg å få vite noe om han? 😊 Anonymkode: a26b6...dec
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Nei. Han kan ikke ta kontakt med deg om han er profesjonell og ordentlig. Og nei, du skal ikke undersøke nærmere om han. Anonymkode: d4a02...4d0 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Nei ingen mulighet for deg å finne ut noe om han og det hadde vært utrolig creepy om du gjorde det. Jobben hans er å være lyttende, omtenksom og knytte et bånd for tillitt til de han snakker med og det er ikke så rart at han husker stemmen din om dere bor på et lite sted Anonymkode: 2d54f...9e3 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Det er jobben hans å vere omtenksom. Han trenger ikke være forelsket i det for det. Han har ikke lov til å ta kontakt med deg på privaten. Gjør han det, kan han miste jobben sin og autorisasjonen sin. Glem han, og bruk 113 i nødstilfeller når det står om liv. Anonymkode: 0f241...52b 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei ingen mulighet for deg å finne ut noe om han og det hadde vært utrolig creepy om du gjorde det. Jobben hans er å være lyttende, omtenksom og knytte et bånd for tillitt til de han snakker med og det er ikke så rart at han husker stemmen din om dere bor på et lite sted Anonymkode: 2d54f...9e3 Jeg skal absolutt ikke legge noe mer i det nei. Men at han husket stemmen min var vel litt merkelig. Kan hende han vet hvem jeg er. Jeg vet ikke . OK, hadde vi tilfeldig truffet hverandre på byen, så ville de to santalene på tlf ødelagt noe mellom oss. Så absolutt ikke. Anonymkode: a26b6...dec
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Nei, legg dette fra deg. Det er et syltynt grunnlag for å bli betatt og du ødelegger kun for deg selv hvis du forsøker å kontakte vedkommende. Han hadde tilgang til mye av din personverninformasjon da du ringte nødnummeret. Han hadde medisinske og helsefaglige årsaker til å bruke navnet ditt på den måten han gjorde. Spinner du videre på dette kan du i verste fall ødelegge for en du ønsker å takke for hjelpen. Med den reaksjonen du viser på å ha fått hjelp, tenker jeg at du må fokusere på å beskytte deg selv. Anonymkode: da424...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal absolutt ikke legge noe mer i det nei. Men at han husket stemmen min var vel litt merkelig. Kan hende han vet hvem jeg er. Jeg vet ikke . OK, hadde vi tilfeldig truffet hverandre på byen, så ville de to santalene på tlf ødelagt noe mellom oss. Så absolutt ikke. Anonymkode: a26b6...dec Så ville IKKE de to samtalene vært i veien for å bli bedre kjent. Mente jeg! Anonymkode: a26b6...dec 2
Pingvinen Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 Glem dette. Er selv helsepersonell. Gir alle pasientene omsorg og godhet. Er lyttende og empatisk. Er en del av jobben 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 Pingvinen skrev (50 minutter siden): Glem dette. Er selv helsepersonell. Gir alle pasientene omsorg og godhet. Er lyttende og empatisk. Er en del av jobben Men nå er ikke jeg hans pasient.. Anonymkode: a26b6...dec
Pingvinen Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men nå er ikke jeg hans pasient.. Anonymkode: a26b6...dec Jo, du ringte 113 og han jobber der. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skal absolutt ikke legge noe mer i det nei. Men at han husket stemmen min var vel litt merkelig. Kan hende han vet hvem jeg er. Jeg vet ikke . OK, hadde vi tilfeldig truffet hverandre på byen, så ville de to santalene på tlf ødelagt noe mellom oss. Så absolutt ikke. Anonymkode: a26b6...dec Han husket høyt sannsynlig ikke stemmen din men så navnet sitt i logg fra sist og er god på relasjonsbygging og da spesielt med hypokondere som må roes ned. Å bruke navn er klassisk eksempel på relasjonsbygging og brukes ofte av selgere også. Anonymkode: cddc8...1fe 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Han husket høyt sannsynlig ikke stemmen din men så navnet sitt i logg fra sist og er god på relasjonsbygging og da spesielt med hypokondere som må roes ned. Å bruke navn er klassisk eksempel på relasjonsbygging og brukes ofte av selgere også. Anonymkode: cddc8...1fe Han hadde likevel ikke sagt at han hadde husket stemmen min om ikke han hadde gjort det. Anonymkode: a26b6...dec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Han hadde likevel ikke sagt at han hadde husket stemmen min om ikke han hadde gjort det. Anonymkode: a26b6...dec Neihei? Hvordan vet du det? Selvsagt har de som sitter på AMK mange triks i ermet, som er en nødvendighet da de må takle utrolig mange ulike personer i vanskelige situasjoner. Selvsagt hadde han sagt han husket stemmen din, selv når han ikke gjorde det. Tross alt, det fungerte jo tilsyneltande utrolig bra. Anonymkode: 5e9cb...283 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neihei? Hvordan vet du det? Selvsagt har de som sitter på AMK mange triks i ermet, som er en nødvendighet da de må takle utrolig mange ulike personer i vanskelige situasjoner. Selvsagt hadde han sagt han husket stemmen din, selv når han ikke gjorde det. Tross alt, det fungerte jo tilsyneltande utrolig bra. Anonymkode: 5e9cb...283 Han var utrolig grei og jeg ble roet ned ganske fort. Jeg gråt jo, så ikke rart han var behjelpelig nei. Det er godt å høre en forståelsfull, omsorgsfull person kontra noe annet. Anonymkode: a26b6...dec
Pingvinen Skrevet 11. november 2021 #15 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han hadde likevel ikke sagt at han hadde husket stemmen min om ikke han hadde gjort det. Anonymkode: a26b6...dec Jo det kan godt hende. For å roe deg ned. Gjøre deg trygg
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #16 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han hadde likevel ikke sagt at han hadde husket stemmen min om ikke han hadde gjort det. Anonymkode: a26b6...dec Selvfølgelig hadde han sagt det for å roe deg ned, det fungerte jo utmerket. Anonymkode: cddc8...1fe
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #17 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Selvfølgelig hadde han sagt det for å roe deg ned, det fungerte jo utmerket. Anonymkode: cddc8...1fe Joda det gjorde jo det. Men han sa oppriktig at det var noe kjent med stemmnen min. Anonymkode: a26b6...dec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #18 Skrevet 11. november 2021 Tror ikke han flørter med noen som ringer 113:-) Altså dit man ringer når det er fare for liv og helse! I alle fall veldig spesielt.. Anonymkode: 20707...617
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #19 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Tror ikke han flørter med noen som ringer 113:-) Altså dit man ringer når det er fare for liv og helse! I alle fall veldig spesielt.. Anonymkode: 20707...617 Neida, han var bare ekstremt koselig. Han ble jo selv roligere når han forstod at det var et ufarlig anfall jeg hadde, var da han nevnte det var noe kjent med meg. Men hadde jo vært litt av historie om han hadde vært singel OG at det ble oss😄😉 Anonymkode: a26b6...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå