AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg og mannen har hatt det tøft det siste halvåret, og vi har et vennepar som har stilt opp veldig mye for oss i denne perioden. Vi er enige om at vi vil gi de en skikkelig fin gave til jul, for å vise at vi setter pris på det de har gjort for oss. Selv om vi kjenner de godt, er det vanskelig å komme på en gave når det skal være en litt stor ting, og som skal være til de begge to (eller til hele familien, de har to barn i bhg-alder). Er det noen som har tips? Vi vil helst gi en fysisk gave. Det kan gjerne være noe spiselig, noe til huset, noe de kan ha glede av sammen.. Pris 1000-1500 kroner. Hvor i alle dager begynner man? Anonymkode: 338ff...297
Pås Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Billetter til show og middag på restaurant (eventuelt en av de hvis det passer budsjettet bedre!), dere sitter barnevakt! 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Pås skrev (Akkurat nå): Billetter til show og middag på restaurant (eventuelt en av de hvis det passer budsjettet bedre!), dere sitter barnevakt! Vi vil helst gi en fysisk ting, da vi vet at opplevelsesgaver kan bli vanskelig for de å få brukt. Det må i så fall ikke være noe som er booket til en spesiell dato, og for hele familien. Anonymkode: 338ff...297
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Gi en før-juls oppmerksomhet i stedet for gave.Synes bare det er kleint om det dukker opp gaver fra folk man ikke pleier å utveksle gaver med, og som ingen andre har et forhold til på julaften. Ville gitt en mat-kurv. Med kjeks, skinke, marmelade, god drikke (vin eller most), sjokolade.... Anonymkode: 72b06...c1f 1
Ullvott Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Jeg ville gitt en matkurv. Kvalitetskonfekt, vin, spekemat, honning osv: det finnes mye spennende å velge mellom. Mange steder finner man også lokale spesialiteter. Dette er ofte dyre ting som man sjelden kjøper til seg selv. Om den blir gitt til jul eller som førjulsgave har ingen ting å si. Skriv en hyggelig takkehilsen på et kort som du legger ved gaven, så blir det ikke en klein julegavebytteseanse der den ene parten stiller uten pakke. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Hva med kaffe, poser med hele bønner og en kaffekvern? Hvis de liker kaffe da. Ellers synes jeg også at matkurv er en god idé. Anonymkode: a48cb...d2e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Jeg fant en nydelig fin julegave at en mann og dame som holdt rundt hverandre i glass. syns det er veldig fin gave til par og ektepar. finnes nok sikkert forskjellige typer av de og hvis en leter litt. Anonymkode: 8d3c9...417
Ullvott Skrevet 12. november 2021 #8 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg fant en nydelig fin julegave at en mann og dame som holdt rundt hverandre i glass. syns det er veldig fin gave til par og ektepar. finnes nok sikkert forskjellige typer av de og hvis en leter litt. Anonymkode: 8d3c9...417 Dette er den type gaver som bør unngås med mindre du vet at mottaker elsker slike former for nips. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå