AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hvis man triller på en barnevogn, er det skikkelig tabu å kjøpe sigaretter eller snus i kassen? Hva mener dere? Anonymkode: 395de...53e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Blir vel litt som å kjøpe dette når man er gravid? Jeg hadde ikke brydd meg, ihvertfall. Vet om flere som triller innom vinmonopolet og handler mens de er på trilletur. Det er vel helt normalt. Anonymkode: 09f87...192 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Jeg dømmer røykende og snusende på generelt grunnlag, det lukter stygt, ser eklet ut, snus overalt og så videre. Men bryr meg fint lite om hvem som kjøper hva, det plager jo ikke meg hva du kjøper. Anonymkode: fc7c7...634 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Nei, lovlige varer kan alle kjøpe inkludert folk med barn i barnevogn. Ville vel stusset ørlite om man kom dinglende med en trelitersdunk vodka i den ene neven og barnevogn i den andre, men tabu? Nei. Sigaretter og snus må jo folk kunne kjøpe uten å bli arrestert av mammapolitiet. Om jeg hadde røykt selv, ville jeg aldri gjort det når jeg triller vogna. Slutt med å påføre dere selv dårlig samvittighet, dere er gode nok som dere er - og kjøp de varene dere ønsker! Anonymkode: 12c19...6b0 2
RockyRose Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Dei fleste gravide/folk med barnevogn har jo ein pappa/medmor og, så kan jo kjøpe til dei? Eg kjøpte vin til ei gåve som høggravid og fekk då spm om det var til meg. Usikker om ho ikkje turte å anta at eg var gravid, eller om ho berre ville dobbeltsjekke? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 679e5...03d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde sett noen kjøpe det 😛 hadde bare tenkt at de kjøper til far etc. meeeen vi lever jo i krenkelsens tid så kan jo hende noen andre reagerer 😛 Anonymkode: 76b34...380
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde sett noen kjøpe det 😛 hadde bare tenkt at de kjøper til far etc. meeeen vi lever jo i krenkelsens tid så kan jo hende noen andre reagerer 😛 Anonymkode: 76b34...380 Å bli krenket er noe helt annet. Anonymkode: fe1a3...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #9 Skrevet 10. november 2021 Kanskje ikke tabu, men det ser unektelig dumt ut. Greit å være dum som yngre, men når man får barn vurde man ta til fornuft, gå forran som et godt eksempel og legge bort de ekle uvanene. Anonymkode: 1b532...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå