Gå til innhold

Erfaring med remeron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått hangover av den, men la på meg nesten 40 kg av den. Sov som oftest godt, men vektøkningen var ikke verdt det for min del.

• Liker 2
Skrevet
Sheik skrev (Akkurat nå):

Har ikke fått hangover av den, men la på meg nesten 40 kg av den. Sov som oftest godt, men vektøkningen var ikke verdt det for min del.

spiste du mye mer da, at det var derfor du gikk opp? ts

Anonymkode: 437d8...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor feit snakker vi egentlig? Par kilo, eller par titalls?

Vet aldri helt hva folk mener når de sier sånt.

Anonymkode: 10f59...aba

20 kg til sammen, forsøkt det i 2 omganger. 

Anonymkode: 823fe...60f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

20 kg til sammen, forsøkt det i 2 omganger. 

Anonymkode: 823fe...60f

men da måtte du spise mye mer, fordi man går jo ikke opp av selve pillen. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

spiste du mye mer da, at det var derfor du gikk opp? ts

Ja, fikk ulvehunger. Følte ikke jeg spiste mer, men innså at jeg gjorde det da jeg sluttet.

Skrevet

Måtte spise hver 2 time hvis ikke var jeg skrubbsulten. Sååå, ble også feit 😅

Skrevet

Gikk opp 15 kilo, ble mer deprimert.

Anonymkode: 6787f...df5

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis du har lyst å ha konstant hangover og legge på 5+++ kg så kjør på.  Det blir ikke kalt apedop uten grunn. 

Anonymkode: 11dd2...069

Jeg tar fast såkalt «apedop» grunnet angst og påfølgende insomni. Ingen alvorlig angst (om man kan si det), men angsten kom på kvelden og ødela nattesøvnen. Derfor klarer jeg meg på lav dose, kun på kveldstid, og unngår dermed i stor grad bivirkninger og denne «apedop-effekten». Jeg lever som normalt, ingen bivirkninger og hangover - tross fast inntak av «apedop», men i lav dose. 

Anonymkode: 33887...ed7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Funker de enda for søvn da? Hvis det er søvn du tar de for. Har lagt merke til at de slutter å funke etterhvert. TS

Hadde ikke brukt de om de ikke fungerte

Anonymkode: efe56...eee

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du har lyst å ha konstant hangover og legge på 5+++ kg så kjør på.  Det blir ikke kalt apedop uten grunn. 

Nei remeron kalles ikke apedop. Nozian derimot kalles apedop

Anonymkode: efe56...eee

Skrevet
Tone83 skrev (1 time siden):

Måtte spise hver 2 time hvis ikke var jeg skrubbsulten. Sååå, ble også feit 😅

Husker jeg spiste 4 skiver til kvelds en kveld og var ikke mett og måtte ha 2 til.  Kan aldri huske og noengang ha spist 6 skiver til kvelds.  Kunne jo spist hver time på dagen om jeg hadde gitt etter for sulten. Nå spiser jeg ikke kvelds en gang.  Mitt siste måltid er middag i 4 tiden. Å gå opp 4 kg holdt for meg.  Bruker sarotex nå, tåler 10 mg men med en gang jeg begynner å ta 20 mg ( som har bedre virkning, har kronisk hodeverk)  så blir jeg mer sulten.  Så jeg må velge mellom vekta og hodeverk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Husker jeg spiste 4 skiver til kvelds en kveld og var ikke mett og måtte ha 2 til.  Kan aldri huske og noengang ha spist 6 skiver til kvelds.  Kunne jo spist hver time på dagen om jeg hadde gitt etter for sulten. Nå spiser jeg ikke kvelds en gang.  Mitt siste måltid er middag i 4 tiden. Å gå opp 4 kg holdt for meg.  Bruker sarotex nå, tåler 10 mg men med en gang jeg begynner å ta 20 mg ( som har bedre virkning, har kronisk hodeverk)  så blir jeg mer sulten.  Så jeg må velge mellom vekta og hodeverk. 

Funker sarotex for søvn? TS

Skrevet

Jeg gikk ned nesten to kg den måneden jeg prøvde det, var så trøtt og sløv at jeg ikke fikk i meg mat.

Funka flott for søvn, tok medisin på kjøkken, gikk på do, og sovna omtrent før hodet traff puta.

Anonymkode: dfc21...6e3

Skrevet

Rakk aldri å ta de så lenge at jeg la på meg. Derimot var det hestedop omtrent for min del. Ekstrem hangover som satt i i dagesvis. Ble sløv, sliten og fullstendig neddopet. Ifølge klokka mi sov jeg også dårlig, mange oppvåkninger og nesten ingen dyp søvn. Husker også mange mareritt. 

Alt i alt, lever bedre med søvnproblemer og kaffe enn det der😏

Har nå kjøpt melatonin sugetabletter, tar 3-5 og sover mye bedre😊

Anonymkode: ddeb4...66c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rakk aldri å ta de så lenge at jeg la på meg. Derimot var det hestedop omtrent for min del. Ekstrem hangover som satt i i dagesvis. Ble sløv, sliten og fullstendig neddopet. Ifølge klokka mi sov jeg også dårlig, mange oppvåkninger og nesten ingen dyp søvn. Husker også mange mareritt. 

Alt i alt, lever bedre med søvnproblemer og kaffe enn det der😏

Har nå kjøpt melatonin sugetabletter, tar 3-5 og sover mye bedre😊

Anonymkode: ddeb4...66c

Jeg bruker melatonin i tillegg til remeron. Bruker melatonin orifarm. Hvilken type bruker du? Ser at jeg har flere oppvåkninger om natta enn før ja. Vet ikke om det er remeron eller melatonin sin feil. TS

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Funker sarotex for søvn? TS

Ja, litt.....jeg er vanskelig å må ta zopiklon i tillegg. Men vet om noen som bruker det for søvn alene.

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...