AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg skulle hatt mensen for 2 dager siden. Har alltid symptom på at mensen skal komme, men ikke denne måneden. De 2 siste dagene har jeg derimot fått mensenmurringer og ømme bryst, som jeg pleier å få før mensen - og var sikker på at mensen skulle komme. Likevel våkner jeg idag og mensenmurringene og ømhet i bryst er nesten borte. Har testet flere ganger så er ikke gravid. Redd det er noe galt, flere som har hatt det slik? Anonymkode: c08f9...a56
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Jeg har alltid hatt ganske så stabil syklus, men har opplevd forsinket eggløsning noen ganger, så da kommer jo også mensen senere. I mitt tilfelle har jeg ikke fått panikk for gravidit, fordi jeg la merke til at eggløsningsslimet kom senere enn normalt, og da må jo også mensen kommer senere. Har du eggløsningsslim eller andre symptomer på eggløsning? Kan du huske om det kom senere enn normalt? Du er også bare to dager over. Det er helt normalt at selv de med veldig stabil syklus går over av og til. Det kan skyldes f.eks stress. Anonymkode: 72a8b...56f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Har du tatt vaksine ? Kanskje eggløsningen din er sen? Eller kanskje du rett og slett er forsinket😏 jeg opplevde det en gang .. gikk 3 uker over tiden å var ikke gravid.. Anonymkode: b8b84...657
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Det skjer av og til bare 🤷🏻♀️du har jo ikke akkurat mistet den Anonymkode: 12e74...2c3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Jeg mistet min i 18 mnd. Er i tidlig 20 årene. Ingen vektendring. Har aldri gått på prevensjon eller vært seksuelt aktiv. Ingen livsstilsendring eller noe sånt. Syns det var merkelig, men siden allmenntilstand og alt annet ellers var bra, så tok jeg meg ikke fri for å gå til legen. Den kom tilbake da, for noen måneder siden, og nå er den normal igjen. Anonymkode: 010d6...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå