AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hadde en ekkel opplevelse i natt, som overskriften sier. Våknet av at jeg ikke fikk puste, sover alltid på sidene, men må ha veltet over på vena cava i søvne. Fikk ikke sove før minst 2 timer etter dette. Håper alt er bare bra med babyen, har lest så mye om dødfødsler i forbindelse med ryggleie. Den har sparket i hele dag og er like aktiv som før, så det hadde vel vært stille inni der hvis det ikke hadde gått bra. Er det noen andre som har opplevd dette? Prøver å ta meg en lur på dagtid nå, men det går ikke.. er helt blå under øynene, men 4 timers søvn er vel nok når man ikke tør å sovne igjen.. Anonymkode: 488c2...879
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Høres ikke morsomt ut nei, men hvis bevegelsesmønsteret har vært likt som ellers ville jeg ikke bekymret meg. Har det endret seg ville jeg ringt Føden, uansett om det er snakk om mer eller mindre aktivitet enn vanlig. Det skader aldri med en sjekk. Anonymkode: 65114...18c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ikke morsomt ut nei, men hvis bevegelsesmønsteret har vært likt som ellers ville jeg ikke bekymret meg. Har det endret seg ville jeg ringt Føden, uansett om det er snakk om mer eller mindre aktivitet enn vanlig. Det skader aldri med en sjekk. Anonymkode: 65114...18c Takk for svar. Nei ingen endring her, har vært full fest og baluba med spark og kaving hele dagen, akkurat som i går og dagene før. Hun følger etter hånda min når jeg trykker rundt på magen også, så virker oppegående.. Anonymkode: 488c2...879 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Legg en pute bak ryggen så du ikke får snudd deg. Anonymkode: 1cfd3...fea
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Ja la bbhugme-en inntil ryggen så jeg ikke fikk rullet tilbake igjen, de siste halvannen time jeg fikk sove, før vekkerklokken satte igang. Der skal den ligge til natten igjen. Men det er rart jeg ikke får sove igjen, har støvsugd hele huset, skiftet på senga, renset peisen og tatt kjøkkenet etter levering i bhg... Ligger her gørrsliten, men lys våken. Nesten litt stresset for å sovne og våkne slik igjen tror jeg. Ville dere ringt føden for sikkerhets skyld, eller latt det ligge siden babyen er i storform? Anonymkode: 488c2...879
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Hadde latt det liggel. Men du kan jo ringe og høre hva de tenker? Anonymkode: 1cfd3...fea
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Har ringt de nå, det var akkurat derfor jeg heller spurte her først, for hun ble sint for et så dumt spørsmål siden jeg var så tidlig, hun sa ikke hadet en gang! Men det kan være det samme, det går iallfall bra med babyen og det er det viktigste ❤️ så bedre å ringe og bli kjeftet på, enn å uroe seg! 😅 Anonymkode: 488c2...879
RockyRose Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ringt de nå, det var akkurat derfor jeg heller spurte her først, for hun ble sint for et så dumt spørsmål siden jeg var så tidlig, hun sa ikke hadet en gang! Men det kan være det samme, det går iallfall bra med babyen og det er det viktigste ❤️ så bedre å ringe og bli kjeftet på, enn å uroe seg! 😅 Anonymkode: 488c2...879 Sure folk får ein desverre over alt 🤦♀️ Så bra du ringte når du er usikker! Eg hadde heldigvis ei blid dame på tlf når eg ringte med eit like "dumt spm", og ho svarte berre at det er difor dei er der 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #9 Skrevet 10. november 2021 RockyRose skrev (16 minutter siden): Sure folk får ein desverre over alt 🤦♀️ Så bra du ringte når du er usikker! Eg hadde heldigvis ei blid dame på tlf når eg ringte med eit like "dumt spm", og ho svarte berre at det er difor dei er der 🙂 Ja ikke sant! Så godt du møtte på greie folk, hun hadde nok bare en dårlig dag, men opplevde en del surhet da jeg ringte inn dumme spm som førstegangs for noen år siden også 😑 det er jo bedre å få klarhet fra fagfolk enn å google seg til dødsangst/fødselsangst osv 🙂 Anonymkode: 488c2...879 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #10 Skrevet 10. november 2021 Føden er helt på trynet over telefon her jeg bor også, de er riktig nok helt fantastiske når man har kommet dit. Bare forsett å ring om du er usikker på noe. Anonymkode: 8d3a3...703
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #11 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føden er helt på trynet over telefon her jeg bor også, de er riktig nok helt fantastiske når man har kommet dit. Bare forsett å ring om du er usikker på noe. Anonymkode: 8d3a3...703 Ja riktig, her også! 😅 SUS. Forstår de er underbemannet og sliter, og har full sympati for det, men det er da ikke min feil. Slik de svarer meg i telefonen føles det jo sånn ut. Men de på gulvet er helt fantastiske når du først kommer inn. 🙂 Anonymkode: 488c2...879
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #12 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja riktig, her også! 😅 SUS. Forstår de er underbemannet og sliter, og har full sympati for det, men det er da ikke min feil. Slik de svarer meg i telefonen føles det jo sånn ut. Men de på gulvet er helt fantastiske når du først kommer inn. 🙂 Anonymkode: 488c2...879 Ånei - det er SUS jeg er tilknyttet🙈 Uff, håper hun bare hadde en dårlig dag. Likevel ikke greit å svare surt når du faktisk utøver en del av jobben din🙃 Anonymkode: a0e61...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå