Charmina Skrevet 6. oktober 2005 #1 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei Jeg synes det er så koselig å lage og skrive julekort! Sender til familie og gode venner! Jeg sender ca 70 stk, og jeg skriver peronlig til alle sammen. Limer inn bilde av ungene og forteller litt om året som er gått! Selv synes jeg det er så kos å finne kort i postkassen gjennom hele desember! Det blir liksom ikke det samme med en Email synes jeg! Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 7. oktober 2005 #2 Del Skrevet 7. oktober 2005 70 stykker ? Jeg vet ikke hvor mange jeg sender - men det er under 10 stykker. Det må da ta vanvittig mye tid å skrive 70 personlige julekort? Kommer ikke helt over dette, jeg Men i slutten av måneden så skal jeg på kurs i kortlaging - vi skal lære å lage julekort - så denne julen blir det hjemmelagede kort på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #3 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg skriver rundt 30 tror jeg............... 70 var jæ::: mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 7. oktober 2005 #4 Del Skrevet 7. oktober 2005 70!!!! urk! Jeg skriver mellom 25 og 30 kort. Vi tok sånn gammeldags foto i Liseberg i sommer.Hele familien i cowboyantrekk (jeg som horemamma..he,he) Skal selvfølgelig bruke det i julekortene i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #5 Del Skrevet 7. oktober 2005 De bildene blir skikkelig kule, vi har også et sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #6 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skriver ikke et eneste julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. oktober 2005 #7 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det blir vel en 15-20 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. oktober 2005 #8 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje 10 stykker? Skriver personlige kort ja. Skjønner ikke helt poenget med å sende kort til folk man ser jevnlig. Jeg sender kun kort til folk jeg ikke ser vanligvis, som bor langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #9 Del Skrevet 7. oktober 2005 ca 30 tipper jeg. Skriver personlige kort. Liker å skrive julekort, og syns der er koselig når det dukker opp kort i postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. oktober 2005 #10 Del Skrevet 7. oktober 2005 70 julekort . Får skrivekrampe bare ved tanken på så mange . Jeg skriver vel en 22-25 julekort . Det er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. oktober 2005 #11 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ca. 30 stk. Mest til slektninger, men også noen venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. oktober 2005 #12 Del Skrevet 7. oktober 2005 70?! Skriver ingen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. oktober 2005 #13 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skriver 25 stk jeg. 70???dæ..det var mange da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #14 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har kjøpt meg sånn bølgepregemaskin, så i år skal det virkelig bli swung over kortene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. oktober 2005 #15 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) 80-90 tenker jeg det blir i år.... Min familie, hans familie, og stebarnas avdøde mors familie...... pluss venner, selvsagt - og ja, de er personlige.... Endret 8. oktober 2005 av LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 8. oktober 2005 #16 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skriver nok rundt 10 personlige julekort som jeg sender, det er mest til venner og familie som bor litt lenger unna, og som jeg sjelden ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. oktober 2005 #17 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mellom 70 og 90??? Jeg skriver rundt 30 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid78 Skrevet 8. oktober 2005 #18 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg sender vel rundt ti stykker tenker jeg. Har ikke så veldig stor familie da, så det er nok derfor. Men jeg vet mamma sendte rundt 20 da jeg var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 8. oktober 2005 #19 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg har kjøpt meg sånn bølgepregemaskin, så i år skal det virkelig bli swung over kortene ← Hva er bølgepregemaskin, Tex? Nyskjerrig... Sender 10 - 15 julekort jeg, i mangel av barn sender jeg bilde av meg å sambissen. Har det ikke morsommere enn en gjør det selv.... Endret 8. oktober 2005 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2005 #20 Del Skrevet 8. oktober 2005 i mangel av barn sender jeg bilde av meg å sambissen. Har det ikke morsommere enn en gjør det selv.... ← Vi har vurdert å bruke bilde av katten, hun er jo barnet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå