AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Del Skrevet 10. november 2021 Ser for meg at det er selger oppgavene så er det rett og slett en ferdigspikret manus man kan skrive ovenfor arbeidsgiver ved jobbsøknad? Er det en mal man kan følge å skrive jobbsøknad til selger jobb? Anonymkode: fb6e3...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Del Skrevet 10. november 2021 jeg søker jobb som selger..... viser til utlysning.. litt om meg :skriv noen positive egenskaper, erfaring som man tenker er relevant. min bakgrunn/utdanning. oppsummerinh med hva man tenker at man kan bidra i meg får dere en person som er eks villig til å ta i et tak, samarbeider godt, serviceinnstilt mvh ... Anonymkode: 3fa26...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Del Skrevet 10. november 2021 søk litt på nettet så kan du se litt eksempler. Anonymkode: 3fa26...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg søker jobb som selger..... viser til utlysning.. litt om meg :skriv noen positive egenskaper, erfaring som man tenker er relevant. min bakgrunn/utdanning. oppsummerinh med hva man tenker at man kan bidra i meg får dere en person som er eks villig til å ta i et tak, samarbeider godt, serviceinnstilt mvh ... Anonymkode: 3fa26...eb3 I første del eller personlig informasjon kan du gjerne skrive litt om hva som gjør at du ønsker den stillingen. Anonymkode: 3fa26...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): jeg søker jobb som selger..... viser til utlysning.. litt om meg :skriv noen positive egenskaper, erfaring som man tenker er relevant. min bakgrunn/utdanning. oppsummerinh med hva man tenker at man kan bidra i meg får dere en person som er eks villig til å ta i et tak, samarbeider godt, serviceinnstilt mvh ... Anonymkode: 3fa26...eb3 spennende mal, takk. Anonymkode: fb6e3...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Del Skrevet 10. november 2021 selger som hva? Det er da en himmelvid forskjell på å selge telia abb på telefon kontra det å stå på Elkjøp, eller selge Store annleggsmaskiner eller vakumtoaletter liksom.. Så hva skal du selge er vel vesentlig, produktkunnskap liksom? Anonymkode: 99854...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): selger som hva? Det er da en himmelvid forskjell på å selge telia abb på telefon kontra det å stå på Elkjøp, eller selge Store annleggsmaskiner eller vakumtoaletter liksom.. Så hva skal du selge er vel vesentlig, produktkunnskap liksom? Anonymkode: 99854...650 tror du virkelig det er så viktig med produktkunnskap, men at selger egenskapene er langt bedre. Anonymkode: fb6e3...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Del Skrevet 2. januar 2022 Du kan være en dyktig selger selv om du trenger hjelp mot en jobbsøknad. Å skrive søknader ligger ikke for alle. Så hvorfor ikke få hjelp. Du får skrevet ferdig jobbsøknad flere steder. Her er et sted som skriver jobbsøknad Anonymkode: 78bd8...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå