flusa Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 (endret) Noen tips til dongeribukse i stretch,som passer til oss nette jenter/damer? Jeg er 1,60 ,og alt av bukser blir for lange i beina..hadde vært gøy å gå i butikk og finne bukse som 'sitter som et skudd' ,både i lengden og ellers. Jeg bruker str.small/medium,og liker vanlig livhøyde. Liker skinny bukser. Og har smale hofter. Endret 10. november 2021 av flusa
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Er like lang som deg og jeg synes det bare er fint når buksene er for lange jeg, liker de sånn som dette Anonymkode: 37803...b81 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 På Match har de verden beste jeans; Sophia. Se kommer i en kort modell som heter Sopgia Cropped, spør etter den! Jeg bruker nesten utelukkende disse. Anonymkode: fd9c2...7af 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er like lang som deg og jeg synes det bare er fint når buksene er for lange jeg, liker de sånn som dette Anonymkode: 37803...b81 Huff, synes du virkelig at det er behagelig å tråkke på buksene? 😳 Buksene blir jo i tillegg skitten, med all slags dritt på bakken. Ser for meg slimspyttklyser og fugledritt 😎 TS: På Match fant jeg også en bukse som passer i lengden, samt var kjempefin på, men navnet husker jeg ikke. Ellers har BikBok alltid hatt korte bukser Anonymkode: a9da5...c31
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Huff, synes du virkelig at det er behagelig å tråkke på buksene? 😳 Buksene blir jo i tillegg skitten, med all slags dritt på bakken. Ser for meg slimspyttklyser og fugledritt 😎 TS: På Match fant jeg også en bukse som passer i lengden, samt var kjempefin på, men navnet husker jeg ikke. Ellers har BikBok alltid hatt korte bukser Anonymkode: a9da5...c31 Ja jeg synes det er behagelig å tråkke på buksa😊 Spørs på sko og type jeans jeg har på om den blir møkkete eller ikke. Skinny jeans tråkker jeg jo bare på når jeg er inne, mens flare kan bli ganske våte og møkkete Anonymkode: 37803...b81
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Huff, synes du virkelig at det er behagelig å tråkke på buksene? 😳 Buksene blir jo i tillegg skitten, med all slags dritt på bakken. Ser for meg slimspyttklyser og fugledritt 😎 TS: På Match fant jeg også en bukse som passer i lengden, samt var kjempefin på, men navnet husker jeg ikke. Ellers har BikBok alltid hatt korte bukser Anonymkode: a9da5...c31 Vet du hva de heter? Anonymkode: 66397...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå