Gå til innhold

Skal jeg gi opp hele fyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært betatt av en fyr en god stund nå, han er veldig sjenert. 

Vi har hatt mye øyekontakt, og han har tydelig smilt til meg. For en stund siden så var han på fest med ei jeg kjenner, og da hadde han spurt masse om meg.

På mandag mannet jeg meg opp, og skrev et "Hei" til han på messenger, men det svarte han ikke på. Videre så skrev jeg om noe annet til han, som har vært en greie, og da fikk jeg kort svar med en smiley, men han la på en måte ikke opp til noe videre samtale. 

Jeg har så lyst til å sende en melding til, å spørre om han kunne tenke seg å gå entur endag eller noe, men er det bortkastet? :)

Anonymkode: bf7d9...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han virket interesset utifra hannes væremåte så gi det ett forsøk! Det verste som kan skje er å få ett nei. Mange menn er usedvanlig dårlig på kommunikasjon på sosiale medier. Det er bedre møtes in real life. Spør han!! Du lever bare en gang.

Anonymkode: c6913...b39

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om han virket interesset utifra hannes væremåte så gi det ett forsøk! Det verste som kan skje er å få ett nei. Mange menn er usedvanlig dårlig på kommunikasjon på sosiale medier. Det er bedre møtes in real life. Spør han!! Du lever bare en gang.

Anonymkode: c6913...b39

Det tenker jeg også :) men er så klart redd for å bli avist. 

• Liker 1
Skrevet

😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har så lyst til å sende en melding til, å spørre om han kunne tenke seg å gå entur endag eller noe, men er det bortkastet? :)

Han er jo ikke interessert i deg i det hele tatt. Finn en fyr som faktisk liker deg.

Anonymkode: 19ba2...a65

• Liker 5
Skrevet

Du har jo ikke noe å tape på å spørre. Synes det høres ut som en god idé å være direkte, og så heller droppe ham om han ikke svarer på det heller.

Anonymkode: 1fcff...2eb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er jo ikke interessert i deg i det hele tatt. Finn en fyr som faktisk liker deg.

Hva vet du om det?

Anonymkode: 42706...54f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan godt være, men han har flørtet med blikket sitt når jeg har møtt han:) så her følt at han har vært litt interessert. Men kan selvsagt ha tatt feil :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva vet du om det?

Anonymkode: 42706...54f

Menn svarer om de er interesserte. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan godt være, men han har flørtet med blikket sitt når jeg har møtt han:) så her følt at han har vært litt interessert. Men kan selvsagt ha tatt feil :) 

Dette er nok kun din ønsketenkning.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er nok kun din ønsketenkning.

Jeg tror ikke helt det :) han har jo også pratet om meg til ei jeg kjenner… så han har jo tydeligvis tenkt på meg :)

Skrevet

Vil du virkelig ha en fyr som er SÅ tiltaksløs/sjenert at du virkelig må jobbe for å dra ting ut av han?? Ikke har han baller til å si direkte til deg at han er interessert, men tar det via vennene dine??? Nei herregud. Ikke gidd. Med mindre du har lyst til å ha en kjempestor baby som kjæreste da 

Anonymkode: 6d7f3...cdd

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde hold meg unna, min erfaring med menn som oppfører seg slik.

Er hot and cold og manuplerende og leker ett spill/maktkamp.

Han hadde svart ordenlig om var intressert, og hadde ikke gjort deg usikker på om han liker deg eller ikke.

Du bare forer egoet hans, hold deg unna slike fyrer.

Anonymkode: 66a68...973

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du virkelig ha en fyr som er SÅ tiltaksløs/sjenert at du virkelig må jobbe for å dra ting ut av han?? Ikke har han baller til å si direkte til deg at han er interessert, men tar det via vennene dine??? Nei herregud. Ikke gidd. Med mindre du har lyst til å ha en kjempestor baby som kjæreste da 

Anonymkode: 6d7f3...cdd

Jeg liker han da :) syns han er veldig søt!

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke han virker spesielt interessert, dessverre. 

Anonymkode: e8c29...94b

• Liker 6
Skrevet

Husk at kvinneguiden er full av bitre, single damer som har fått knust hjertet sitt og liker å svare passivt aggressivt når det gjelder andres kjærlighet. Ta en sjanse og se hva som skjer 😊

Anonymkode: 144e2...748

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke helt det :) han har jo også pratet om meg til ei jeg kjenner… så han har jo tydeligvis tenkt på meg :)

Ja, som runkemateriale.

Utover det er du uinteressant.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husk at kvinneguiden er full av bitre, single damer som har fått knust hjertet sitt og liker å svare passivt aggressivt når det gjelder andres kjærlighet. Ta en sjanse og se hva som skjer 😊

Anonymkode: 144e2...748

Menn svarer når de er interesserte. Ikke bare svarer de, de tar initiativ.

Han her er kun opptatt av å holde hennr sånn passe varm for å tilfredsstille egoet sitt.

• Liker 3
Skrevet

Hvor har du sett han? Rart det er venninnen din som har snakket med han før deg 

Anonymkode: cf93a...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn svarer når de er interesserte. Ikke bare svarer de, de tar initiativ.

Han her er kun opptatt av å holde hennr sånn passe varm for å tilfredsstille egoet sitt.

Yes!

Anonymkode: 66a68...973

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...