AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hvilke evt bivirkninger fikk du? Og hvilken uke var du i? Jeg er selv godt ut i 2.trimester og tenker ta første vaksine pga det økte smittetrykket og jeg bor i større by med barn i barnehage. Snakket med jordmor senest i går som hadde vært med på en fødsel nå nylig med mor som hadde corona. Hun sa at «det vil du ikke oppleve». Trenger ikke svar fra dere som velger å avstå den osv. Ønsker info fra de som er gravide og har tatt den 😊 Lurer på hvilke av de to vaksinene jeg skal ta. Vaksinevalg er valgfritt her jeg bor. Anonymkode: 538ec...d1e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Pzifer første dose, vond arm i halvannet døgn. Moderna til dose to, fikk feber og var en ispinne med muskelverk i 10 timer, litt "fyllesyk" når jeg våkna dagen etter. Var i andre trimester når jeg tok begge dosene. Reagerte for øvrig helt likt som ved dose 2, på influensavaksina. Anonymkode: c7f98...e6d 1
Amatariel Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Tok dose èn i andre trimester og dose to nå nylig i starten av tredje trimester. Fikk Moderna begge gangene. Var egentlig Pzifer som lå klar, men da de hørte at jeg var gravid så fikk jeg Moderna i stedet for. De sa den beskytter bedre ( ) og at det var bedre for gravide og ta samme vaksine begge gangene. Fikk ingen bivirkninger noen av gangene annet enn vondt i armen i 2-3 dager. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Jeg tok vaksinen i uke 27 og 31. Hadde veeeldig vond arm etter første dose og litt mindre vond arm etter dose to. Merket ellers ingenting. Pfizer begge gangene. Anonymkode: 8b1dc...f62 1
Anbefalte innlegg