AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg har en jobb som gjør at jeg flere dager i uken har minst 1 time overtid pga reisevei til og fra arbeidsplass. Henter firmaets bil halv 7 på oppmøtested og parkerer igjen halv 4. Altså har en halvtime reisetid hver vei. Og dette får jeg overtidsbetalt for.I kontrakten min står det at jeg har arbeidstid fra 7-15, men kjøretiden utenom er nødvendig. Regnes dette som fast overtid? Lurer på dette siden nav skal beregne uføretrygd, og det står at fast overtid kan regnes med. Hvis dette ikke gjelder meg, hva er isåfall fast overtid? Anonymkode: aa665...18a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Usikker på ved andre stønader men ved barnebidrag ser de på inntekten bakover feks hvis man skriver opp årslønn og den er lavere enn siste likning sier så sjekker de to-tre år bakover og ser om det er utbetalt mere enn fast årslønn hvert år. Anonymkode: 19eee...4da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Usikker på ved andre stønader men ved barnebidrag ser de på inntekten bakover feks hvis man skriver opp årslønn og den er lavere enn siste likning sier så sjekker de to-tre år bakover og ser om det er utbetalt mere enn fast årslønn hvert år. Anonymkode: 19eee...4da Hvis de da ser det er utbetalt mer enn Fastlønn i 3 år så tar de det med i beregningen? Anonymkode: aa665...18a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis de da ser det er utbetalt mer enn Fastlønn i 3 år så tar de det med i beregningen? Anonymkode: aa665...18a Never mind, det er litt andre regler for barnebidrag og uføretrygd ser jeg. Det står at overtid regnes med ved bidrag, men kun fast overtid ved uføretrygd. Anonymkode: aa665...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå