AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hvor tenker dere grensen går mellom det å date noen hvor man har sex (hver gang) og det å være FF? Hvordan beskriver dere forkjellen? Anonymkode: 3e388...f91
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Det er jo intensjonen som har noe å si. Ff's ønsker ingen videre forpliktelse med hverandre, mens når man dater, er det for å finne ut om man har potensial for å bli kjærester Anonymkode: 84083...a15 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Har dere landet på FF, så er jo målet nådd. Da forventer du ikke en progresjon, typ offentliggjøring av forhold etc. Anonymkode: e1383...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Det kommer an på intensjonen videre og progresjonen, om den stopper opp. Pluss at ved FF så er man ikke ekslusive heller tross for at man har ligget sammen en stund, men ved date så avtaler man å bli nærmere kjent kun dere to etter en kort stund. Du merker det på mannen ved at han vil treffes ute og finne på annet enn netflix and chill i starten. At han holder hånden din ute og viser tydelig at du er hans i handlinger, forventer også at han ikke dater andre samtidig og at jeg blir prioritert fremfor andre kvinner. Om jeg føler han er der ute å treffer rundt når vi ligger sammen, så avsluttes datingen for da vet jeg svaret. Enkleste er jo avklare med å kommunisere da 😄 Anonymkode: fea32...7d7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer an på intensjonen videre og progresjonen, om den stopper opp. Pluss at ved FF så er man ikke ekslusive heller tross for at man har ligget sammen en stund, men ved date så avtaler man å bli nærmere kjent kun dere to etter en kort stund. Du merker det på mannen ved at han vil treffes ute og finne på annet enn netflix and chill i starten. At han holder hånden din ute og viser tydelig at du er hans i handlinger, forventer også at han ikke dater andre samtidig og at jeg blir prioritert fremfor andre kvinner. Om jeg føler han er der ute å treffer rundt når vi ligger sammen, så avsluttes datingen for da vet jeg svaret. Enkleste er jo avklare med å kommunisere da 😄 Anonymkode: fea32...7d7 Det er nok ingen fasit, jeg har hatt samme ff i 5 år og vi er ute og spiser, han holder hånden min ute blant folk, og vi er eksklusive. Så ff blir det man gjør det til. Vi avslutter/har pauser hvis vi dater andre, men det har skjedd bare et par ganger. Anonymkode: fd32d...e25 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Synes det er merkelig at noen tror det finnes fasit og fastsatte lover og regler for forhold og sex? Det gjør jo ikke det. Snakk sammen. Anonymkode: 446db...a50 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er nok ingen fasit, jeg har hatt samme ff i 5 år og vi er ute og spiser, han holder hånden min ute blant folk, og vi er eksklusive. Så ff blir det man gjør det til. Vi avslutter/har pauser hvis vi dater andre, men det har skjedd bare et par ganger. Anonymkode: fd32d...e25 Da har dere vel bare et åpent forhold da 😄 med mulighet for å ta pauser og treffe andre 😄 Det er ikke FF i mine øyne. Jeg hadde aldri vært ekslusive eller gått ut å spist med en ff. Ihvertfall ikke latt han holde hånden min. Jeg holder hender kun der følelser er inkludert eller er jeg ikke glad i så mye intimitet og nærhet og tidsbruk på en person jeg kun vil ha sex med. Så det er som du sier ingen fasit og mange ulike meninger rundt hva kan kalles hva. Men skjønner at dere velger å se på dere som FF. What ever works og så lenge alle parter er fornøyd Anonymkode: fea32...7d7 3
Engel Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 Forutsetning for at noen er en FF er jo at man har avtalt akkurat det, og at begge er enige om det. Ellers er det jo helt vanlig å ha sex på hver date i begynnelsen, uansett hva intensjonen er. Etter at man har begynt å ha sex da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #9 Skrevet 10. november 2021 Jeg har aldri hatt en FF, men kjæresten min spurte rett ut ganske tidlig i datingfasen vår om jeg traff andre eller fortsatt var interessert i det. Vi møttes på en datingapp, og det viste seg at vi begge hadde deaktivert appen før den samtalen fordi det gikk så bra med oss. Så det enkleste er vel kanskje å avklare hva dere ønsker? Anonymkode: f3146...de4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #10 Skrevet 10. november 2021 Romantiske følelser og ønske om seriøst forhold og forpliktelser vs. Ikke romantiske følelser og ikke intensjon om seriøst forhold og forpliktelser. Engel skrev (2 timer siden): Forutsetning for at noen er en FF er jo at man har avtalt akkurat det, og at begge er enige om det. Ellers er det jo helt vanlig å ha sex på hver date i begynnelsen, uansett hva intensjonen er. Etter at man har begynt å ha sex da. Jeg oppfatter det mest omvendt. At dagens dating kultur er sånn at de fleste menn egentlig er fornøyd med en FF og at det er det man blir om man finner tonen av å date - med mindre forhold avtales konkret. Mange jenter brenner seg her og tror de er på vei til forhold mens gutten ikke har noen intensjoner om det. Det er veldig viktig å ikke være redd for å spørre om hva han ser for seg i fremtiden, og hva han vil med deg, og om han er klar for å binde seg og ønsker binde seg og bygge en fremtid med akuratt deg Anonymkode: b1752...70c 2
Engel Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg oppfatter det mest omvendt. At dagens dating kultur er sånn at de fleste menn egentlig er fornøyd med en FF og at det er det man blir om man finner tonen av å date - med mindre forhold avtales konkret. Mange jenter brenner seg her og tror de er på vei til forhold mens gutten ikke har noen intensjoner om det. Det er veldig viktig å ikke være redd for å spørre om hva han ser for seg i fremtiden, og hva han vil med deg, og om han er klar for å binde seg og ønsker binde seg og bygge en fremtid med akuratt deg Anonymkode: b1752...70c Poenget mitt er at man er ikke i et FF i begynnelsen av en dating bare fordi man har sex hver gang man møtes. men hvis man ikke snakker sammen om hva man er ute etter så vet man jo ikke hva den andre tenker selvføglelig. Men jeg mener at det å være FF faktisk er noe man avtaler. Ellers ville jeg kalt det dating med sex. Selv erfarer jeg at mange menn er ute etter mer enn FF, selv om det er litt begge deler, men nå er jo jeg voksen. Mulig det er annerledes for dere yngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå