Gå til innhold

Hvorfor er folk så glad i strender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennesker drømmer om strender og de reiser verden rundt på jakt etter de fineste.

Hva er det med strender som er å forlokkende på mennesker? Selv synes det er fint med strand, men klarer ikke å tilbringe mer enn et par timer på en, uansett hvor fin den er.

Hvor lang tid kunne du tilbragt på en strand?

Anonymkode: a9384...429

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange strender ser jo fine ut, og det er kjekt å bade. Bortsett fra det, så ser jeg ikke helt hva som er så attraktivt med å tilbringe mer enn 30 minutter på ei strand.

Anonymkode: 43c6d...b69

Skrevet

Jeg bor en plass med fin strand, men også mange aktiviteter, mye og gjøre og mye nytt å se. Hver gang folk kommer på besøk, så kommer de å bare ligger på stranden i en uke eller to. Forstår det ikke. Når jeg går på stranden så er det klarer jeg max en time.

Anonymkode: f998c...74b

Skrevet

Jeg elsker å være på stranden, bare slappe av og nyte! 
Er det varmt nok er jeg der mer enn gjerne fra morgen til kvelds.

Anonymkode: 121b1...d16

Skrevet

Jeg elsker strender. La sanden gli mellom fingrene, kjenner sanden mellom tærne og under føttene, lyden av bølgene som slår innover sanden, la blikket hvile på sanddynene og utover horisonen. Jeg kan være der i timesvis og bare være til. Hadde gjort nesten hva som helst for å kunne bo på en øde strand.

Men strender med masse mennesker, parasoller, ghettoblastere, engangsgriller og ufyselige skrikende småbarn i bleie og heldekkende polyesterdrakter klarer jeg max i et par timer.

Anonymkode: 2897b...ec9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Elsker å dykke. Bade. Svømme. Se ut over horisonten. Kjenne brisen. Bølgene. Brusen. Se på fuglene. Høre fuglene. Gå i sanden som gir etter og svøper seg rundt tærne. Bli varmet opp av solen og kunne kjøle seg ned i vannet.

Bare VÆRE. Kjenne hvor mektig naturen er. 🥰 En slags virkelighetsflukt. 

Jeg liker ikke å være på strender der det oppholder seg mange andre mennesker som skriker og hoier. Som hører på musikk og griller så de røyker ned alle i mange meters radius. Som er fulle og røyker weed. Småbarn som hyler. Isselgere som forstyrrer.

Endret av loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg elsker strender. La sanden gli mellom fingrene, kjenner sanden mellom tærne og under føttene, lyden av bølgene som slår innover sanden, la blikket hvile på sanddynene og utover horisonen. Jeg kan være der i timesvis og bare være til. Hadde gjort nesten hva som helst for å kunne bo på en øde strand.

Men strender med masse mennesker, parasoller, ghettoblastere, engangsgriller og ufyselige skrikende småbarn i bleie og heldekkende polyesterdrakter klarer jeg max i et par timer.

Anonymkode: 2897b...ec9

Vi tenker likt! 😳😳😁

Skrevet

En flott strand er det beste i hele verden, drar på stranda så er jeg der i mange timer.

Anonymkode: 92638...b5e

Skrevet

Er kun  på stranden for å bade litt, evt snorkle. Liker å gå en tur der om kvelden. Utover det synes jeg det er kjedelig, ligger aldri på en strand.

Anonymkode: aeb5c...627

Skrevet
loveli skrev (12 timer siden):

Elsker å dykke. Bade. Svømme. Se ut over horisonten. Kjenne brisen. Bølgene. Brusen. Se på fuglene. Høre fuglene. Gå i sanden som gir etter og svøper seg rundt tærne. Bli varmet opp av solen og kunne kjøle seg ned i vannet.

Jeg liker ikke å være på strender der det oppholder seg mange andre mennesker som skriker og hoier. Som hører på musikk og griller så de røyker ned alle i mange meters radius. Som er fulle og røyker weed. Småbarn som hyler. Isselgere som forstyrrer.

Her og! 

Skrevet

Tja, strender kan være veldig fine å se på, men å tilbringe noe særlig tid der, gjør jeg helst ikke. Er ikke noe glad i sand i alle kroppsppninger, og kan ikke fordra saltvann. Stranden frister kun om det er alt for varmt ved bassenget i syden, men selv da er det nok med noen få timer.

Anonymkode: 97040...eff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2021 den 1.27):

Mennesker drømmer om strender og de reiser verden rundt på jakt etter de fineste.

Hva er det med strender som er å forlokkende på mennesker? Selv synes det er fint med strand, men klarer ikke å tilbringe mer enn et par timer på en, uansett hvor fin den er.

Hvor lang tid kunne du tilbragt på en strand?

Anonymkode: a9384...429

Hele dagen!

Sykt deilig når en kommer til syden og bare legge seg på stranda...og bare løpe uti bølgene...🙈...ohh nå fikk jeg jaggu lyst på sydenferie!!! 😂

Gjest Alterego666
Skrevet
loveli skrev (16 timer siden):

Ditto.

Skrevet

Elsker strender ettersom jeg forbinder det med varme og avslapping! Men uten en god bok å lese i så hadde jeg nok gått lei etter en time eller to. Gi meg en varm sommerdag, strand, parasoll, mat, drikke og ei god bok så kan jeg fint være der i 8-9 timer!

Anonymkode: ec15d...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...