AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 De spør meg alltid på kontroll om jeg kjenner godt med liv. Men jeg er alltid usikker på hva de mener med det. Jeg kjenner babyen. Men jeg vet ikke om det er lite eller mye? Hvor mye kjenner dere? Er det flere ganger i timen? Noen ganger om dagen? Anonymkode: 0aa40...1c2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Er i uke 36 nå, og kjenner egentlig mønsteret til babyen godt. Den er ganske raptus om natta så jeg våkner av den flere ganger. På formiddagen er det rolig. Da kan det gå en time- halvannen uten at jeg kjenner noe, men den er alltid på til frokost og lunsj og styrer rundt. Tidlig ettermiddag er det rolig igjen, mens etter middag er det nesten så ille som om natta. Da ser man at hele magen bukter seg til treåringens store fornøyelse. Så er det litt rolig på kvelden igjen, særlig rett før jeg legger meg. For det er tross alt viktig å hvile så man kan holde mamma våken om natta 🙈😂 Anonymkode: 188c3...0e4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 36+2 her. Jeg kjenner en del liv, men har lite av den voldsomme buktingen som den andre AB her forteller om. Hadde ikke det forrige svangerskap heller, vet ikke hvorfor egentlig. Har ikke fått så stor mage noen av gangene så kanskje det er for trangt? Men babyen ligger festet med hodet ned, så kjenner armene dytte ned mot bekkenet og føttene opp mot ribbeina. Rompa stikker seg veldig utover innimellom, stort sett til samme side. Kanskje en til ti ganger i timen, og tidvis mer eller mindre. Anonymkode: 6ac16...66c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 23.36): De spør meg alltid på kontroll om jeg kjenner godt med liv. Men jeg er alltid usikker på hva de mener med det. Jeg kjenner babyen. Men jeg vet ikke om det er lite eller mye? Hvor mye kjenner dere? Er det flere ganger i timen? Noen ganger om dagen? Anonymkode: 0aa40...1c2 Men morkake foran dette svangerskapet så kjente jeg ikke voldsomt til liv som ved første. Kunne gå flere timer uten at jeg bevisst registrere noe. Med første var det sparking og dulting hele tiden Anonymkode: 67477...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå