Gå til innhold

Jenter, svelger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en som liker å komme i munnen min. Jeg synes det er sexy, og svelger. I dag sa han at han synes det er imponerende. 

Jeg er ikke veldig erfaren da min eks ikke likte å bli sugd. Men er det ikke vanlig å svelge?

Anonymkode: 91802...ae8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei faen, spyr heller. 

Anonymkode: 83f1b...66b

• Liker 7
Skrevet

Ja jeg svelger og nyter det 😁smaken gjør meg kåt

• Liker 4
Skrevet

Det er litt upraktisk å spytte ut, krever ikke veldig mye tiltak å svelge. Så forferdelig er det ikke. 

• Liker 7
Skrevet

Nei, svelger ikke. Lar ikke kjæresten komme i munnen min pheller. Mulig jeg er prippen etter dagens forventninger 😆

Anonymkode: 3ade9...b24

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri svelga og bare en av venninnene i gjengen vår på elleve stk har svelga. Vi er 30 år 

Anonymkode: 8aaeb...80c

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Helt vanlig å svelge, jeg gjør også det☺️ Like vanlig at noen ikke liker det da, så det blir litt hipp som happ🤷‍♀️

Skrevet

Kommer an på formen den dagen. Jeg brekker meg dessverre lett av konsistens :( 

• Liker 1
Skrevet

Ja, har alltid gjort det. Visste ikke at mange ikke liker det. Mannen liker derimot helst å komme på meg, så det hjelper ikke at jeg liker å svelge 😄

Anonymkode: fdd23...af1

• Liker 3
Skrevet

Svelger ja 👍 

Anonymkode: 63d83...6d4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri svelga og bare en av venninnene i gjengen vår på elleve stk har svelga. Vi er 30 år 

Prippen gjeng kvinner du er en del av 😳

Anonymkode: 38568...92e

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er så motbydelig at det klarer jeg ikke. Han får av og til komme inni men da spytter jeg ut så fort som mulig. Har prøvd å venne meg til det men konsistensen er bare🤢

Anonymkode: 37d6f...7b5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prippen gjeng kvinner du er en del av 😳

Anonymkode: 38568...92e

Man er ikke prippen, bare fordi man setter grenser for seg selv. 

• Liker 16
Skrevet

Brekker meg desverre, skulle gjerne gjort det ellers. Synes ikke tanken er ekkel liksom, det er ren refleks. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ser ikke poenget i å skulle spytte det ut. Får jeg smaken i munnen så er det like så greit å bare svelge det fort ned og få det overstått. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg har prøvd, men en gang måtte jeg løpe til badet, men brakk det ut på veien :P en annen gang jeg prøvde brakk jeg det ut ved siden av senga. Vi lo jo bare, men etter det var jeg ferdig. For meg er det ikke noe å fortsette og prøve når jeg brekker meg så lett. Vi haddet et fett sexliv ellers, så at man blir prippen av det er bare bullshit, og tull fra ufine menn. Det handler om konsistens. Sæd takler jeg rett og slett ikke konsistensen. Varm, tykflytende og salt, funker overhodet ikke for meg. Kan bare ta det i munn hvis vi er i dusjen og da kan jeg spytte det diskret ut underveis.

Anonymkode: 3ef17...eb7

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

åssen diskuterer dere dette? 
"- Jeg kunne aldri tenkt meg å svelge!"
" - Ikke jeg heller, fysjom!"
" - Nei, gid!"
så kommer dere frem til nummer fire som sitter der og ser at dere andre er så inn i hampen kritiske til en ganske normal greie...
" - Nei. Æsjameg.. altså. Huff."  sier Sigrid, og ljuger så det renner av dere fordi noen i venninnegjengen på 11 har bestemt seg for at det er noe man ikke liker, bortsett fra Marthe som alle vet gjør hva som helst. 

bare en tanke. 

• Liker 7
Skrevet
SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

åssen diskuterer dere dette? 
"- Jeg kunne aldri tenkt meg å svelge!"
" - Ikke jeg heller, fysjom!"
" - Nei, gid!"
så kommer dere frem til nummer fire som sitter der og ser at dere andre er så inn i hampen kritiske til en ganske normal greie...
" - Nei. Æsjameg.. altså. Huff."  sier Sigrid, og ljuger så det renner av dere fordi noen i venninnegjengen på 11 har bestemt seg for at det er noe man ikke liker, bortsett fra Marthe som alle vet gjør hva som helst. 

bare en tanke. 

Når man er gode venner klarer man fint å si hva man liker og ikke liker uansett. Og kvinner snakker ikke på den måten. Ikke så overraskende egentlig heller, at mange ikke gjør det. Det er ikke alle som utfører oralsex i det hele tatt. DET trodde jeg derimot alle gjorde før.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når man er gode venner klarer man fint å si hva man liker og ikke liker uansett. Og kvinner snakker ikke på den måten. Ikke så overraskende egentlig heller, at mange ikke gjør det. Det er ikke alle som utfører oralsex i det hele tatt. DET trodde jeg derimot alle gjorde før.

jenter er rare. 

• Liker 1
Skrevet

Når mannen kommer puttet jeg penisen langt inn i munnen slik at sæden glir rett ned i svelget. Da går det greit å svelge. Men har mannen ekstreme mengder sæd eller veldig tykk sæd så brekker jeg meg

Anonymkode: 0229f...f8c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...