AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Del Skrevet 9. november 2021 Erfaringer? Ble du fornøyd? Noen som har vært hos Dr Akram hos skjønnhetslegen som har salong i Oslo og Stavanger. Anonymkode: ff70f...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Del Skrevet 9. november 2021 Gjort det flere ganger, også hos skjønnhetslegen i Oslo. Absolutt fornøyd. Anonymkode: f4b88...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gjort det flere ganger, også hos skjønnhetslegen i Oslo. Absolutt fornøyd. Anonymkode: f4b88...fbd Så bra du ble fornøyd, fikk du blåmerker eller klumper? Anonymkode: ff70f...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Del Skrevet 9. november 2021 Har også tatt, ingen merker. Anonymkode: e34a3...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 9. november 2021 #5 Del Skrevet 9. november 2021 Vet ikke om jeg kan kalle det fornøyd. Det funket jo, men gikk ut etter 2,5 måned, og skal man opprettholde botox behandlinger blir det dyrt. Det er ikke verdt pengene med mindre man er millionær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 9. november 2021 #6 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Jeg har gjort det og HATER det. Det er noe med mimikken som jeg ikke liker. Det blir så stivt. Da synes jeg det er mye bedre å ta dermapen restylane skinbooster (eller noe sånt..) Det gjorde virkelig under for min hud. Det ble naturlige linjer i ansiktet, men det reduserte rynkene noe vanvittig, og 5-6 år etter har jeg mye yngre hud enn andre. Jeg har ikke tatt på mange år nå, men hadde noen år som jeg tok denne, og tenker vel å gjøre det igjen nå. Det forynger uten at du ser plastisk ut. Det er bare helt naturlig boost....som holder seg leeenge.. Endret 9. november 2021 av Mooza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Del Skrevet 9. november 2021 Man får ikke klumper av Botox, om man da ikke får klumper av andre nålestikk. Et og annet blåmerke kan oppstå, men de er lett å skjule og forsvinner fort. Anonymkode: b3ebb...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Del Skrevet 14. november 2021 Har tatt botox mellom brynene 1-2 g i året i 3 år og fikk satt 4 stikk øverst i pannen sist i tillegg. Liker at pannen er glattere og linjene ble mindre synlige veldig raskt men liker ikke at jeg har mindre mimikk og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det igjen. Lurer på om noen har lagt merke til det. Anonymkode: 6e76d...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Del Skrevet 14. november 2021 Gitt det 2 forsøk forskjellige plasser og ble ikke fornøyd, så ingen forskjell og klagde på det uten at det hjalp. Anonymkode: 785e2...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har tatt botox mellom brynene 1-2 g i året i 3 år og fikk satt 4 stikk øverst i pannen sist i tillegg. Liker at pannen er glattere og linjene ble mindre synlige veldig raskt men liker ikke at jeg har mindre mimikk og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det igjen. Lurer på om noen har lagt merke til det. Anonymkode: 6e76d...11d Regner med folk har merket det. Jeg merker i allefall med en gang hvis jeg snakker med noen eller ser noen på video/tv som har tatt botox i panna og derav mistet den naturlige mimikken. Har ikke prøvd botox selv og satser heller på god hudpleie som gir glød. Anonymkode: 3d79d...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #11 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Regner med folk har merket det. Jeg merker i allefall med en gang hvis jeg snakker med noen eller ser noen på video/tv som har tatt botox i panna og derav mistet den naturlige mimikken. Har ikke prøvd botox selv og satser heller på god hudpleie som gir glød. Anonymkode: 3d79d...f33 Jeg har ikke mistet all mimikk fordi jeg ikke har satt botox i hele pannen, kun 4 stikk øverst. Kan fint løfte brynene slik at jeg får 4-5 linjer i panna men det er ikke like intenst som før og pannen er glattere når jeg er avslappet. Anonymkode: 6e76d...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Del Skrevet 15. november 2021 Kaur skrev (På 9.11.2021 den 21.41): Vet ikke om jeg kan kalle det fornøyd. Det funket jo, men gikk ut etter 2,5 måned, og skal man opprettholde botox behandlinger blir det dyrt. Det er ikke verdt pengene med mindre man er millionær! Dette. Prøvd botox 2 ganger. Første gangen så jeg ingen forskjell. Ingen forskjell på rynker og mimikk. Neste gang sa behandler at hun måtte fylle på mer, dermed ble det dobbelt så dyrt. Da så jeg litt forskjell (hadde fremdeles mimikk, men rynkene ble mindre). Men det forsvant fullstendig etter 3 måneder. Gidder ikke å bruke så mye penger på noe som varer noen uker. Anonymkode: 62dea...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 15. november 2021 #13 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det forsvant fullstendig etter 3 måneder. Gidder ikke å bruke så mye penger på noe som varer noen uker. Ja, virkningen varer bare i ca. 12 uker. Jeg har fått Botox jevnlig mot migrene (på blå resept), og der er prosedyren at det settes hver 12. uke for å opprettholde effekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Del Skrevet 15. november 2021 Kalevala skrev (27 minutter siden): Ja, virkningen varer bare i ca. 12 uker. Jeg har fått Botox jevnlig mot migrene (på blå resept), og der er prosedyren at det settes hver 12. uke for å opprettholde effekten. Hvor setter de egentlig botox mot hodepine? Hørt det er i nakken og tinningen og da er det vel ikke noen antirynkeeffekt? Anonymkode: 8dc4f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 16. november 2021 #15 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor setter de egentlig botox mot hodepine? Hørt det er i nakken og tinningen og da er det vel ikke noen antirynkeeffekt? Anonymkode: 8dc4f...547 Her er standardpunktene for Botox mot kronisk migrene. Noen setter i tillegg i kjeven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Del Skrevet 16. november 2021 On 11/9/2021 at 11:54 PM, Mooza said: Jeg har gjort det og HATER det. Det er noe med mimikken som jeg ikke liker. Det blir så stivt. Da synes jeg det er mye bedre å ta dermapen restylane skinbooster (eller noe sånt..) Det gjorde virkelig under for min hud. Det ble naturlige linjer i ansiktet, men det reduserte rynkene noe vanvittig, og 5-6 år etter har jeg mye yngre hud enn andre. Jeg har ikke tatt på mange år nå, men hadde noen år som jeg tok denne, og tenker vel å gjøre det igjen nå. Det forynger uten at du ser plastisk ut. Det er bare helt naturlig boost....som holder seg leeenge.. Hvor ofte pleide du å gjøre dette? Og hvor lang tid tok det før all rødhet var borte etter hvert behandling (jobber i service og må planlegge slik at jeg ikke har prikker eller rødhet..) Anonymkode: 2777d...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #17 Del Skrevet 16. november 2021 On 11/15/2021 at 12:40 AM, AnonymBruker said: Har ikke prøvd botox selv og satser heller på god hudpleie som gir glød. Anonymkode: 3d79d...f33 Tenker du daglig hudpleie i hjemmet, eller hudpleiehandlinger? Hvis du har noen spesifikke behandlinger å anbefale vil jeg gjerne høre tips ☺️ Anonymkode: 2777d...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 16. november 2021 #18 Del Skrevet 16. november 2021 Første gang så tok jeg to ganger i løpet av ett år. Så tok jeg en gang året etter...men følte ikke at jeg trengte mer. Det er jo litt filler i det hele, så man skal ikke ta for mye heller. Det fikk vel over i løpet av en dag- ettersom jeg husker. Jeg var rød når jeg kom ut derfra - vanligvis etter jobb, og hele den kvelden- Neste dag ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 16. november 2021 #19 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor ofte pleide du å gjøre dette? Og hvor lang tid tok det før all rødhet var borte etter hvert behandling (jobber i service og må planlegge slik at jeg ikke har prikker eller rødhet..) Anonymkode: 2777d...c18 Glemte å sitere deg. "Første gang så tok jeg to ganger i løpet av ett år. Så tok jeg en gang året etter...men følte ikke at jeg trengte mer. Det er jo litt filler i det hele, så man skal ikke ta for mye heller. Det fikk vel over i løpet av en dag- ettersom jeg husker. Jeg var rød når jeg kom ut derfra - vanligvis etter jobb, og hele den kvelden- Neste dag ser det bra ut." Anbefales. Det er en litt sånn hemmelig behandling som jeg ikke tror folk vet om. Jeg har venninner som bruker all slags penger på produkter som egentlig er helt virkeløst, så det er en veldig god investering, så kan du heller bruke vanlig fuktighetskrem uten noe dill dall. ....og det er mye bedre enn botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg har tatt botox i mange år. Ikke spesielt fornøyd med skjønnhetslegen. Det er en grunn til at du betaler litt mindre. Får veldig følelse av at dette er for å tjene raske penger, og at han egentlig ikke er spesielt interessert i dette. Synes også botoxen går fortere ut enn det jeg er vant til.. Er derimot veldig fornøyd med Anne på KlinikkOslo. Hun er superflink. Anonymkode: 73324...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå