AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #21 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Meld det inn. Mange som sliter med det nå. Det var det første som slo meg. Anonymkode: 2571b...5d6 Hodepinen gav seg ikke tre uker etter vaksineringen, så det ble meldt inn den gang da. Etter det har det ikke vært en dag uten at jeg har «kjent hodet» mitt, om det gir mening. Og det blir man vant med. Men det har aldri vært så intenst som nå.. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, jeg fikk konstant hodepine for ca 2 år siden. Av og til utvikler det seg til migrene, men mesteparten av tiden er det hodepine. Har kuttet koffein, sukker, alkohol, ingen av de fungerte, selv om alkohol av og til trigger det (men drikker ikke ofte nok til at det er en stor faktor). Har fått Amitriptylin av nevrologen, den tar jeg daglig. Fikk også Ignorin som jeg skal ta når jeg får migrene, men heldigvis har Amitriptylin fungert godt. Sover også mye bedre nå. Anonymkode: 1f77a...aaf Så godt å høre! Kanskje det er håp🙌🏼 Anonymkode: 595f8...d91
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #22 Skrevet 9. november 2021 Jeg hadde slik medisinutløst hodepine etter at jeg startet på Diane for mange år siden. Det ga seg etter ca 6 mnd. Fikk CT av hodet for å utelukke svulst, ulike behandlinger hos fysioterapeut. Hjalp ingenting. Testet ut akupunktur, da ga det seg faktisk. Om det var tilfeldig eller om det var behandlingen vet jeg ikke. Sverger til naprapat om det dukker opp en litt langvarig vondt nå, de jobber så helhetlig og jeg opplever alltid at de kan hjelpe meg. Anonymkode: be3ff...520
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #23 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, skriver hodepinekalender - men det er enkelt. Hver dag, konstant i tre uker. Fått smertestillende, men det virker ikke. Har migrenemedisiner, men dette er ikke migrene. Anonymkode: 595f8...d91 Er nok noe du spiser som kan gjøre det. Jeg hadde det slik i 3 hele år. var visse matvarer. Anonymkode: 2868b...ee5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå