Gå til innhold

Hva gjør du for å gjøre deg ordentlig pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer :kyss:

Når jeg skal være ordentlig pen, tar jeg på meg en hvit gjennomsiktig skjorte med korte ermer. Den skal være helt åpen uten noe under :sjarmor: med sorte dressbukser til.

Så tar jeg gjerne et sort skaut rundt halsen som jeg har i avataren min ;)

Ansiktet mitt er så blendende vakkert at det trenger jeg ikke gjøre noe med, annet enn å vedlikeholde min sjarmerende tynne bart :tronderbart: og lage forførende "grimaser" med øyenbrynene mine. :sjarmor:

Håret mitt er tykt og mørkt, og jeg grer det bakover med gel i det dere kanskje vil kalle en bakoversleik :ler:

Har et lite skjegg under haka som jeg trimmer nå og da.

Jeg vet dette var muligens litt hard kost å svelge nå i de sene nattetimer der dere sitter nødne foran dataen overlatt til fantasien, men jeg er interessert i deres synspunkter på meg.

Fortell gjerne om dere selv :sjarmor:

Og til slutt et :kyss: til alle dere vakre senoritas :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kvalmt ut :) Gjennomsiktige klær, uten ermer er ikke mye pent. Ei heller gelesleik, og tynn bart? oioioi Du tar kaka Skauta

Skrevet

Skjorta mi har ermer, bare korte. Så det går bra, jeg er enda deres numero uno :kyss:

Ikke fortvil Gitte, du er en isdronning som jeg kvier meg for å nærme meg. Du har et skall som jeg vil skrelle som en nyplukket banan fra det varmeste paradis.

Jeg vet det er vanskelig å innse, men egentlig liker alle damer mafia-looken :sjarmor:

:kyss:

Skrevet

wow, du har plukka opp såpass at jeg syns du virker litt slesk? ;)

Skrevet

merkelig nok, så tror jeg det er omvendt :)

Nå får jeg vel snart advarsel for personhets her... :)

Skrevet
merkelig nok, så tror jeg det er omvendt :)

Nå får jeg vel snart advarsel for personhets her... :)

:ler:
Skrevet

At jeg er smart, men stygg, Gitte?

Hvorfor må du være så uoppnåelig? Mine lyster blir bare forsterket i natten da :sjarmor:

Jeg vil sitte med deg på en mørk elegant nattklubb og ha et glass martini med deg, Gitte. med stemningsfull musikk og få folk. Så skal du se hvordan jeg virkelig er :kyss:

Skrevet (endret)

Om du er stygg vet jeg jo ingenting om... :)

Og omvendt av "jeg er pen, men ikke dum" blir for meg "jeg er dum, men ikke pen" ;)

Endret av Gitte
Skrevet
Hei damer :kyss:

Når jeg skal være ordentlig pen, tar jeg på meg en hvit gjennomsiktig skjorte med korte ermer. Den skal være helt åpen uten noe under :sjarmor: med sorte dressbukser til.

Så tar jeg gjerne et sort skaut rundt halsen som jeg har i avataren min ;)

Ansiktet mitt er så blendende vakkert at det trenger jeg ikke gjøre noe med, annet enn å vedlikeholde min sjarmerende tynne bart :tronderbart: og lage forførende "grimaser" med øyenbrynene mine. :sjarmor:

Håret mitt er tykt og mørkt, og jeg grer det bakover med gel i det dere kanskje vil kalle en bakoversleik  :ler:

Har et lite skjegg under haka som jeg trimmer nå og da.

Jeg vet dette var muligens litt hard kost å svelge nå i de sene nattetimer der dere sitter nødne foran dataen overlatt til fantasien, men jeg er interessert i deres synspunkter på meg.

Fortell gjerne om dere selv  :sjarmor:

Og til slutt et :kyss: til alle dere vakre senoritas :sjarmor:

:ler::ler::ler::ler:

Det høres kvalmt ut :) Gjennomsiktige klær, uten ermer er ikke mye pent. Ei heller gelesleik, og tynn bart? oioioi Du tar kaka Skauta

Om du er stygg vet jeg jo ingenting om... :)

Og omvendt av "jeg er pen, men ikke dum" blir for meg "jeg er dum, men ikke pen" ;)

You go, girl! :ler:

Skrevet
At jeg er smart, men stygg, Gitte?

Hvorfor må du være så uoppnåelig? Mine lyster blir bare forsterket i natten da :sjarmor:

Jeg vil sitte med deg på en mørk elegant nattklubb og ha et glass martini med deg, Gitte. med stemningsfull musikk og få folk. Så skal du se hvordan jeg virkelig er :kyss:

Milde Moses for et kreatur. :ler:
Skrevet

Og Skauta... Hvis du skal sjarmere meg, ta meg med på pub, og ikke en elegant nattklubb :)

Skrevet

Hei Gitte. Du skulle bare se alle de internationale tacky nattklubbene jeg vet om :sjarmor:

Skrevet

Men jeg er da ikke tacky? Er det det du insinuerer?? :overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis jeg skal gjøre meg ordentlig pen så kler jeg av meg. Da synes i hvert fall mannen at jeg er pen. :sjarmor:

Skrevet

Vel, Gitte (den vakre), du ga nettopp etter for noe du sa du ikke kom til å gjøre ;)

Så nå blir du nok med meg på tacky nattklubb, og tro meg; Du VIL like det!

:kyss:

Skrevet

GrønnSky: Du er ikke menneske, men et mirakel :kyss: et dyrisk eksempel på hvordan en ekte kvinne skal være!

Kom hit, min elskede hannkatt :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...