AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg fant en gammel film av småfolk i skibakken Så lurer jeg på om noen av dere har sett, hørt eller merket dem? Jeg har sett dem én gang. Anonymkode: 490da...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. november 2021 #2 Del Skrevet 9. november 2021 Nei men alt jeg har lest om underjordiske tilsier forsiktighet 🧝🏻♂️🧝🏻♀️🧚🏻♂️🙀🙀🙀🙀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg fant en gammel film av småfolk i skibakken Så lurer jeg på om noen av dere har sett, hørt eller merket dem? Jeg har sett dem én gang. Anonymkode: 490da...38b Nei, aldri. Hva så du? Anonymkode: 64108...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Del Skrevet 9. november 2021 Har møtt en dverg eller to ja. Anonymkode: 5b39e...f89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, aldri. Hva så du? Anonymkode: 64108...fb4 Jeg så noen små menneskelignende vesener med grå/mosegrønne klær, lue og grått hår foran ansiktet. Det jeg så av ansiktet var gammelt. Jeg så at de drev ugagn med å ringe på døra til en kompis og lo av det. Han kunne jo ikke se dem. Det hørtes ut som barnelatter. Anonymkode: 490da...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg så noen små menneskelignende vesener med grå/mosegrønne klær, lue og grått hår foran ansiktet. Det jeg så av ansiktet var gammelt. Jeg så at de drev ugagn med å ringe på døra til en kompis og lo av det. Han kunne jo ikke se dem. Det hørtes ut som barnelatter. Anonymkode: 490da...38b Fantastisk! 😊 Digger at de har humor. Anonymkode: 64108...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Del Skrevet 9. november 2021 Elsket dette temaet når jeg var yngre, og snakket en gang med eldre personer i nord Norge som hadde spennende opplevelser og dele. Jeg vet forfatter Margit Sandemo påsto selv og ha en del opplevelser tilknyttet dette. Anonymkode: be0f0...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Elsket dette temaet når jeg var yngre, og snakket en gang med eldre personer i nord Norge som hadde spennende opplevelser og dele. Jeg vet forfatter Margit Sandemo påsto selv og ha en del opplevelser tilknyttet dette. Anonymkode: be0f0...52b Så gøy 😊. Ja Margit Sandemoe snakker også i videoen øverst i innlegget mitt. Anonymkode: 490da...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå