AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Dette er rett ut av en Hollywood film, men jeg hadde en kjæreste da jeg var ung. hun at hun var gravid, men sa hun skulle ta abort, og ville ha med moren sin og ikke meg. Etter dette slo vi opp. Greit nok, jeg tenkte ikke mer på det. Flyttet derfra og har ikke hatt kontakt. Nå 14 år senere får jeg en telefon fra tanta til barnet som informerer om at moren er død spør om jeg ikke vil ha kontakt med datteren min😬 Det kommer frem at hun ikke har tatt abort, og har fortalt alle at jeg dro og ikke ville ha noe med barnet å gjøre. Dette er også historien jenta har blitt fortalt. hva gjør jeg!? Anonymkode: 23c22...c49
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Du slutter å trolle. Anonymkode: f4fe1...bab 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Bli kjent med dattera di. Ikke snakke dårlig om mora. Anonymkode: f45bd...ea9 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Hva vil du da? Dattera di tror du er en dritt uansett, så du kan jo bare fortsette å være det om du vil, ellers vist du vil ha kontakt så må du ta kontakt da. Anonymkode: bc09b...903 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Ja, hva vil du og hva tenker du å få ut av det? Du har en fin sjanse til å bli kjent med datteren din, men det vil antagelig komplisere livet ditt enormt. Samtidig vil du sikkert ikke angre. Om du ikke vil bli kjent, så vil livet sikkert gå videre som det er, og være mindre komplisert enn om du involverer deg, men du vil sannsynligvis ikke få denne sjansen igjen. Anonymkode: 99e26...d66
Mooza Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 (endret) Du tar selvsagt kontakt med ungen. Hun er 14 år og uten mor. Så må du jo bare fortelle som sant er. Mora mente nok det beste med det. Jeg hadde i alle fall ikke greid å la være å ta kontakt. Den stakkars ungen. Endret 9. november 2021 av Mooza 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå