AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Personen det er snakk om har testet seg selv og barnet sitt hjemme og er positiv for corona. Personen går fortsatt på jobb og sender barnet på skolen. Personen er en kjent anti-vaksine og anti-testing så i grunn overrasket over at personen i det hele tatt testet. Jeg fikk vite dette nettopp og er virkelig sjokkert. Personen sier «alle andre» i nærmiljø er smittet, så det spiller ingen rolle og at dette er som en influensa. Anonymkode: caa52...564
Ulven Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Da hadde jeg ringt kommuneoverlegen. Pronto! 19
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Personen det er snakk om har testet seg selv og barnet sitt hjemme og er positiv for corona. Personen går fortsatt på jobb og sender barnet på skolen. Personen er en kjent anti-vaksine og anti-testing så i grunn overrasket over at personen i det hele tatt testet. Jeg fikk vite dette nettopp og er virkelig sjokkert. Personen sier «alle andre» i nærmiljø er smittet, så det spiller ingen rolle og at dette er som en influensa. Anonymkode: caa52...564 Det er sannelig ikke rart at vi har ny smitterekord nå ☹️ Ansvarsløse folk.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Håper hun får en klekkelig bot. Meld det inn nå!! Anonymkode: c43c9...80a 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Jeg ønsker heller ikke ta vaksinen, men jeg har da likevel respekt for andre mennesker og holder meg langt unna nærkontakt med andre. Hvis jeg føler jeg uggen og lurer på om jeg brygger på noe sykdom, holder jeg meg isolert til jeg får testet og eventuelt får negativt svar. Å ta slike risikoer for andres del er helt fullstendig uansvarlig. Jeg hadde meldt det inn. Anonymkode: bac71...eed 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Anmeldt. Anonymkode: cff91...826 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Da hadde jeg faktisk meldt fra til vedkommendes arbeidsgiver, skolen til barnet og kommuneoverlegen. Anonymkode: 995c6...5fb
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 (endret) Hadde anmeldt personen, med en gang jeg fikk greie på det!!! Endret 10. november 2021 av AthenaRavenLuna
GammelKaktus Skrevet 10. november 2021 #10 Skrevet 10. november 2021 Hva i all verden var vitsen med å ta test om de ikke skulle holde seg hjemme...høres jo veldig bortkastet ut. Men kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen når hen velger å kringkaste dette og.. 😄 Hadde gitt beskjed til arbeidsgiver og sett om det var noe vits i melde fra til kommunelegen. 3
Anbefalte innlegg