Gå til innhold

Putetrekk / sengetøy med glidelås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til å finne noe som kanskje er litt sært

Skulle gjerne hatt putetrekk i 70x100 med glidelås, evnt knapper, føler jeg har sjekket de fleste stedene som er logisk for meg, men har ikke funnet noe særlig, så da prøver jeg meg her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ønsker deg lykke til i jakten og vil bare nevne at om du tar kontakt med noen som syr privat,
så kan du få tak i akkurat hva du vil, så stort du vil, mønster/farger, med knapper/glidelås.
I tilfelle du ikke finner det ferdig da. Kanskje noen kan legge ut kjekke linker her. :jepp: *ventespent*

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Hmm...kun "Antrasitt" var i hotellputestørrelse der, ellers hadde jeg også bestilt noen hvite. 

Putene blir litt utflytende etter hvert og en glidelås må være bra å holde puta på plass med. 

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hmm...kun "Antrasitt" var i hotellputestørrelse der, ellers hadde jeg også bestilt noen hvite. 

Putene blir litt utflytende etter hvert og en glidelås må være bra å holde puta på plass med. 

Ser ut som de hadde dem i hvit og blå også?

7 minutter siden, Ullvott said:

Borås cotton har sengetøy med glidelås. Både hele sengesett og løse putetrekk. For eksempel her: https://www.glassoginterior.no/leverandor/boras-cotton/boras-cotton-harmony-putevar-hvit-50x70-cm.html

Tusen takk for link :) 

• Liker 1
Skrevet

Takk fra meg også. Jeg har sett etter dette lenge faktisk. :jepp: 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå har jeg sjekket hos Kid og Princess i alle fall og der har de kun en slags lett frottè-"beskyttelsestrekk" med glidelås, til å ha under hovedputetrekket. Jeg kjøpte et par og skal teste i morgen når alt skiftes. :) Nå er de på en kort nytt-tøy-vask og tørker vel greit ute i natt tenker jeg. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Nå har jeg sjekket hos Kid og Princess i alle fall og der har de kun en slags lett frottè-"beskyttelsestrekk" med glidelås, til å ha under hovedputetrekket. Jeg kjøpte et par og skal teste i morgen når alt skiftes. :) Nå er de på en kort nytt-tøy-vask og tørker vel greit ute i natt tenker jeg. 

Du får gi feedback, jeg bestilte de fra glassoginterior dagen etter de ble linket her, og nå er de endelig sendt! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...