Lillevanilje92 Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Hei! Hvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning etter SA? Noen som ble gravide raskt etterpå? 😊
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Lillevanilje92 skrev (1 time siden): Hei! Hvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning etter SA? Noen som ble gravide raskt etterpå? 😊 Har hørt om mange som blir veldig lett gravid etter en SA. Er noe annet med MA derimot, var visst litt motsatt med MA at det fort kunne ta lengre tid ☺️ Anonymkode: d4d40...24b
Amatariel Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Har hatt to SA'er. Begge tidlige rundt uke 6. Fikk EL ca. 1 uke etter det som var normalt for meg den påfølgende syklusen. Jobbet hardt for å finne denne eggløsningen og ble belønnet ♥ Ble gravid på første EL etter begge mine SA'er. (har også hatt to MA'er, og der er historien en helt annen. Tok sin tid å bli gravid på nytt da).
Lillevanilje92 Skrevet 9. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2021 Amatariel skrev (9 minutter siden): Har hatt to SA'er. Begge tidlige rundt uke 6. Fikk EL ca. 1 uke etter det som var normalt for meg den påfølgende syklusen. Jobbet hardt for å finne denne eggløsningen og ble belønnet ♥ Ble gravid på første EL etter begge mine SA'er. (har også hatt to MA'er, og der er historien en helt annen. Tok sin tid å bli gravid på nytt da). Takk for svar! Hadde et lite håp om å få eggløsning før jeg får første mens. Men må vel håpe på blanke tester og mens først 😊 godt å høre at du ble raskt gravid etter SA ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå