Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg snakket om julegaver i dag og i en bisetning sa han at han noen ganger syntes det var litt leit at han alltid fikk så få gaver og alltid er den som får færrest, selv om han er voksen og kan kjøpe det han vil og sånn. Det har jeg lyst til å gjøre noe med. Jeg har lyst til at han skal få "mange" (ikke 20 liksom, men flere enn de 3 han pleier å få til sammen) gaver under treet i år. Men, han har ønsket seg veldig lite, og jeg har allerede bestilt det ene og dyreste ønsket hans, så jeg har ikke råd til å kjøpe veldig dyre ting nå. Er det noen som har forslag til rimelige smågaver som en mann blir glad for? Jeg har kjøpt en termokopp, det vet jeg han har nevnt at han savner når han reiser til og fra jobb. Andre ting? Har allerede tenkt at han skal få nye vinterhansker, han har flere luer, ullsokker og skjerf allerede. Blir veldig glad for alt av forslag.

Anonymkode: 21aff...89d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

- boxere og sokker. Er bestandig greit med noe nytt. Med et litt morsomt motiv på kanskje?
- bok
- termokopp til å ha i bilen
- ny matboks om han pleier å ha med matpakke på jobben

Endret av rampeguri
Skrevet

Brødrene mine synes også at det er "urettferdig" at jeg får mange flere gaver enn dem. Men de ønsker seg ingenting og gidder ikke å bli glade for hva som helst, så de kan egentlig takke seg selv :roll:

Liker han øl? Kjøp enkeltflasker med forskjellig kult/rart øl fra polet. Eller eksklusiv kaffe eller te hvis han heller liker det.  

Barbersaker eller skjeggolje eller andre ting som passer menn. 

Brettspill. Eller kortstokk med et motiv som passer ham. 

Bildekalender med deg eller hunden eller dere sammen eller gode minner eller noe. 

Bok om en hobby han har snakka om å prøve, men aldri kommet i gang med. 

Er det noe dere kunne trengt nytt av? Ny ostehøvel, stekespade, pizzahjul, ølåpner eller noe. Damer får jo gaver til huset, så det må menn også tåle hvis de vil ha mange gaver. 

Er han gamer/nerd? Hvis han er fan av noe så finnes det kanskje merch til det. 

Musematte, fin penn, penneholder, lommebok, kortholder, hvis han bruker sånne ting.  

Anonymkode: eba71...03c

• Liker 1
Skrevet

Konsertbilletter. Restaurantbesøk.

Skrevet

Slå deg løs på coolstuff.no

Anonymkode: ee4ee...5cd

Skrevet

Hodelykt, evnt lue med lys

Håndvarmere

Sitteunderlag

Favorittgodteriet og et blad om noe han interesserer seg for

Anonymkode: 33b24...7d6

Skrevet

Egentlig så syntes jeg mannen din bør bli voksen ( :P) og at du bør avstå fra å kjøpe masse unødvendig «ræl» dere ikke behøver bare for at han skal få flere ting å pakke opp på julaften ( :P) Særlig miljøvennlig er det jo ikke. Så da blir i så fall mitt tips å kjøpe ting han/dere har bruk for. Eller hva med spiselige gaver? 

Anonymkode: 10b7f...635

Skrevet

Takk for mange fine tips, mye her jeg kunne bruke. :blomst:

Anonymkode: 21aff...89d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ikke en eneste mann som ikke har vært fornøyde med boxerne fra comfyballs! Det er kvalitet i en annen liga i følge dem, ofte tilbud der også :)

Anonymkode: 9239a...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...