AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg studerer nå, nettbasert. Og jeg er også blitt arbeidssøker. Skal jeg skrive i utdannelse pågående studier? Studiene vil fra januar vare 12 måneder, da har jeg fullført 1 av 3 deler Anonymkode: 54a80...2b4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Ja, det syntes jeg du skal gjøre. Skriv studie fra januar 2021 - Det hadde jeg gjort Anonymkode: 1b2bf...b2a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Ja. Det ville jeg gjort. Du daterer jo studiene dine, og kan da skrive Pågår som dato for disse. Anonymkode: afe22...a90
Ullvott Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Ja, du skriver nåværende studier på CV. Du fører opp starttidspunkt, men ikke sluttidspunkt. Skriv i underteksten når du etter planen vil være ferdig.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Jeg tenker det kommer litt an på, men at du mest sannsynlig bør ha det med på CV. Jeg er ferdig med min utdannelse (høyere, universitet), men tar fremdeles noen universitetsfag ved siden av jobb. Disse er ikke direkte relevante for min karriere så jeg skriver det ikke opp på CV. Anonymkode: a2f60...79b
Mariell1995 Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 Ja, skriv fra da du begynte og «-d.d.» (dags dato).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå