Gå til innhold

Hvorfor benektes det at kvinner kan være penere som 30 enn 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

image.jpeg.6cd0798efe6ec7bfca8936790dc86671.jpegimage.jpeg.ba518d1dee4cfdad5f3bc8431b77ee34.jpeg

image.jpeg.3859fd67d9932f579e5c47067b33e46f.jpegimage.jpeg.cb835cbcd1a0e2f1f49e2510eb7db6ae.jpegimage.jpeg.3673c7f6d653e64b86a1af3a03d7e219.jpeg

Anonymkode: c6aef...d10

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har benektet det?

• Liker 6
Skrevet
Just now, Milky said:

Hvem har benektet det?

Menn benekter jo det hele tiden.

• Liker 14
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

ikke de jeg kjenner

Anonymkode: dc601...97b

• Liker 4
Skrevet

De to nederste har da alltid vært pene...da er de som regel pene når de blir 30 og. For meg blir det en annen form for "penhet" når man er i 30 årene for da for man en egen form for selvsikkerhet og man har ikke denne uskyldige usikkerheten.

Anonymkode: 98648...359

• Liker 5
Skrevet

De elsker å hetse kvinner for at de eldes. Kritiserer man menn som går etter unge damer får man høre at man er misunnelig.

Anonymkode: 94da3...0c1

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De to nederste har da alltid vært pene...da er de som regel pene når de blir 30 og. For meg blir det en annen form for "penhet" når man er i 30 årene for da for man en egen form for selvsikkerhet og man har ikke denne uskyldige usikkerheten.

Anonymkode: 98648...359

Ja, hun øverste for eksempel har gått fra søt til pen og sexy syns jeg. Jeg er kvinne da, men har alltid syns at både menn og kvinner er penest når de mister de runde og barnslige trekkene. Og aldri skjønt hvorfor jeg er så alene i å synes det 🤷‍♀️

• Liker 13
Skrevet

Sissel Kyrkjebø er vel et godt eksempel på ei dame som har blitt veldig pen med årene 🥰

Anonymkode: 31b10...475

• Liker 13
Skrevet

Disse er opererte og bruker 100.000 i mnd på hudpleie og skjønnhetbehandlinger. 

Det sagt så kan man være like fin i 30 og 40 årene som i 20 årene! Det er bare menn som bruker aldersdiskriminering mot kvinner som nok en måte å undertrykke og diskriminere kvinner på 

Anonymkode: b0934...78c

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De elsker å hetse kvinner for at de eldes. Kritiserer man menn som går etter unge damer får man høre at man er misunnelig.

Anonymkode: 94da3...0c1

Grunnen til at jeg lagde tråden var fordi jeg scrollet på quroa og kom over en tråd som var ganske fæl egentlig, en kvinne som var fylt 30 spurte om hun enda var attraktiv og mange menn skrev det nå var over og ut for henne og for sent med barn og ekteskap, og at ingen på 30 kan noen gang konkurrere mot noen på 20.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Noe du må tenke på er at disse kjendisene har mest sannsynelig botox og div ting alle sammen… de færreste ser naturlig bedre ut når de blir eldre.. man kan jo det selvfølgelig men normalen er at når man blir eldre så kommer rynker og diverse

Endret av Milky
  • Liker 2
Skrevet
Just now, Milky said:

Noe du må tenke på er at disse kjendisene har mest sannsynelig botox og div ting alle sammen… de færreste ser naturlig bedre ut når de blir eldre.. 

Det er smak og behag. Jeg syns mange blir penere når de mister valpefettet i ansiktet og får en mer selvsikker og sexy utstråling. Det gjelder da de som har tatt vare på seg selv så klart.

• Liker 7
Skrevet

De fleste ser vel bedre ut som 30-åring enn som 20-åring. Både menn og kvinner. Men i noen tilfeller er det nok sminkerdighetene og botox/fillers som maksimerer skjønnheten.

Anonymkode: 5a90d...2e4

• Liker 6
Skrevet

Jeg er penere nå i begynnelsen av 30-åra enn jeg var i 20-åra. Merker det tydelig på oppmerksomheten jeg får av mannlige kollegaer og menn på fest også. Vekten er lik, men jeg er nok mer markert i ansiktet og har en mer selvsikker utstråling nå.

Anonymkode: 95bb5...9d0

• Liker 8
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn og kvinner har ulikt syn på hva som er pent på en kvinne. Menn vektlegger ungdommelig utseende mye mer enn det kvinner tror. Det er jo enkel biologi, menns tiltrekning handler jo fra naturens side om å forplante seg med unge, fruktbare kvinner.

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare menn som bruker aldersdiskriminering mot kvinner som nok en måte å undertrykke og diskriminere kvinner på 

Anonymkode: b0934...78c

Sikkert noen som bruker dette for å være slemme. Men blir det ikke akkurat det samme som at kvinner sier de ikke vil ha lave menn for å undertrykke menn?

Anonymkode: b34d0...9d6

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mann, og jeg benekter absolutt ikke at en kvinne kan være penere som 30-åring enn som 20-åring. Det ville i grunn vært idiotisk å påstå, noen forandrer seg til det bedre, andre til det verre. Selvfølgelig.

For å presisere, noen er penere som 20-åring enn 30-åring, og andre motsatt. 

Anonymkode: 702cf...bc6

• Liker 2
Skrevet

Mange er vel på sitt peneste når de er rundt 30. Det er først når man bikker 40 at de fleste begynner å miste det igjen og se gamle ut. Derfra går det bare nedover😂

Anonymkode: ed466...915

Skrevet
Milky skrev (7 minutter siden):

Noe du må tenke på er at disse kjendisene har mest sannsynelig botox og div ting alle sammen… de færreste ser naturlig bedre ut når de blir eldre.. man kan jo det selvfølgelig men normalen er at når man blir eldre så kommer rynker og diverse

Når man er i 30 årene så er det langt fra alle som har noe særlig rynker..  jeg er 35 og har ikke annet enn smilerynker og det er hvis jeg smiler bredt. Og jeg har ikke mange rundt meg som har noe særlig av det heller. Det er mer hvis de smiler du kan se at det kommer rundt øynene.

Nå har jeg aldri vært særlig pen da, så er ikke det nå heller, men synes flere av de som er jevngamle med meg som har blitt enda penere da de kom i 30 årene faktisk. Litt misunnelig egentlig, hvorfor kunne jeg også blomstre sent 🙄

Er faktisk en mor i barnehagen der mine unger går og har gått, vi har hatt barn der begge to i snart 8 år og hun var helt ok for 8 år siden og nå er hun knallpen. Jeg skjønner ikke hvordan det skjedde. Hun er vel like gammel som meg.

Anonymkode: 85e3d...ffb

• Liker 3
Skrevet

Kanskje en ide å slutte å tenke at pen=seksuellt attraktiv. Og heller skille mer på de to.

Husker da jeg var liten og så barnetv på nrk, julekalenderen med blånissene. Da synes jeg Dronning Fjellrose var SÅ pen. Og hun var jo ikke akkurat ung. 

Anonymkode: e40ac...82f

• Liker 6
Skrevet

Syns jeg er penere nå enn når jeg var i 20 årene, bedre kropp, mer selvtillit

Anonymkode: 0209c...e9f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...