AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Det er faktisk ikke tull, men et ekte problem jeg har hatt i lange tider. Jeg finner til syvende og sist meg selv i BARE toxic-relasjoner når det kommer til forhold og sex. Det begynner å bli helt latterlig! Det har pågått i årevis, i tillegg. For uansett om mannen er aldri så bra og har et kjempebra rykte forut, om han er over eller under min «league», er yngre eller eldre…, hvordan vi starter opp, osv., så ender det i samme elendigheten. HVER GANG. Det typiske mønsteret er: Starter enten som venner eller med et PANG, og det er åpenbar gjensidig interesse begge veier (eller mest fra hans side). Så sklir det snart over i noe diffust og usunt opplegg, der han i verste fall «plutselig» aldri har brydd seg, og jeg veksler mellom følelser og ikke-følelser. Vi avslutter opplegget og jeg trekker meg unna. Men lar han meg være? Åneida. Mannen blir gjerne da en slags «stalker» som stadig vil komme tilbake, men kun for sex eller noe halvveis. Han blir også ofte sur og arg på meg, samtidig, uten at jeg forstår helt hvorfor. Jeg sturer ofte litt, og finner så en ny og går i samme tralten. Venner av meg begynner å si at «bare jeg tar i en fyr, så blir han besatt», og det er ikke positivt. Kommer aldri til å finne en kjæreste igjen hvis dette fortsetter i enda flere år 😣 Anonymkode: 791e5...ff5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Mange menn har toxic traits og er ikke emosjonelt utviklet, så de finnes overalt. Det du må jobbe med er å gjenkjenne disse røde flaggene på et mye tidligere stadie, eller ta deg lang nok tid til å bli kjent før du går videre til sex og følelser, så du får testet og sjekket om de røde flaggene er der. Mest sannsynlig er du redd for egne følelser og derfor ikke har en sunn radar til å oppdage tidlig at mennene er emosjonelt utilgjengelige de også. Man kan få hjelp i terapi til å bli mer bevisst på mønstrene man havner i sånn at man blir bedre på å styre unna dem Anonymkode: 9e031...be2
Gjest ABM Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Hvis alle du møter kjører mot kjøreretningen så gjør de sannsynligvis ikke det..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Jo, i grunn er jeg enig med dere begge. Problemet er at jeg ser ikke selv eksakt hva jeg gjør galt her. Ikke en gang mine venner gjør det, så det er noe som skurrer her 🤨 TS Anonymkode: 791e5...ff5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Kan legge til at jeg har lenge vært «populær» - spesielt mtp. sex, og er en utadvendt person som ofte har lett for å komme i kontakt med noen. Det har vært mange menn og relasjoner i livet mitt… men det faktum at det sjelden går bra, har gitt meg varige «skader». Å få høre at noen ikke har følelser x antall ganger, men samtidig chaser deg som et slags byttedyr, kun på sine egne premisser… ja, det gjør noe med deg. Hvorfor, liksom? Fått store tillitsproblemer og pessimistisk syn på menn. Så jo, dersom jeg observerer på et tidligere stadium at en fyr er intr., men kun i sex, så endrer jo ikke dét det overnevnte problemet så mye… at jeg alltid blir funnet i dette toxic mønsteret der jeg aldri er nok, men samtidig nok til å være sykelig opptatt av. Uff! TS Anonymkode: 791e5...ff5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå