AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg og mannen har blitt såkalte "prøvere". Jeg sluttet på pilla i slutten av august, og teller av ulike årsaker verken august eller september som ordentlige prøveperioder. Ble imidlertid litt skuffet da jeg ikke ble gravid i oktober (ja, jeg vet det er for tidlig å bli skuffet), og min venninne foreslo at vi kanskje har samleie for ofte slik at det blir "løskrutt". Ser ulike steder at annenhver dag er nok, men kan man ha samleie for ofte? Får litt ulike svar når jeg googler. Noen som har hatt samleie hver dag rundt eggløsning og blitt gravid? Jeg synes det er så vanskelig å avstå fra sex/"nekte" mannen sex når han har lyst, men må man så må man. Han er 30 år, om det har noe å si. Anonymkode: 5051f...c91
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Det anbefales annenhver dag så det blir mye sædceller i en ladning. En ladning har alltid sædceller i seg, men spruten vil være mindre effektiv om det er kort tid siden sist orgasme. Dere har ikke forsøkt så lenge enda da, så kanskje det beste er å bare fortsette sånn dere liker uten å tenke alt for mye at det skal bli baby ut av det, så kan du heller begynne å planlegge bedre om det faktisk ikke går innen ett år? En dum felle mange prøvere havner i er pliktsex, og siden dere har en god rytme med sex hver dag så er det dumt å ødelegge den før dere eventuelt må☺️ Anonymkode: 35942...2ac 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 For oss så funker det best når vi ikke har sex hver dag. De to gangene jeg har blitt gravid så har vi spart opp i 5 - 6 dager før eggløsningstesten er positiv, vet ca når eggløsning finner sted så lett å planlegge i forveien har vært prøvere lenge og har ikke funnet ut dette før den siste gangen jeg ble gravid nå at det er dette som funker, for alle mnd før dette så hadde vi sex mange dager og hver dag før eggløsning også, så tilfeldig at jeg har blitt gravid de to gangene vi har gjort det sånn? Det tror ikke jeg. Mannen har normal sædkvalitet også, men alikevel så funker det best sånn 👍🏻 Anonymkode: 68a91...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå